Ik ben benieuwd jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:15 schreef BlueMage het volgende:
Maar zou dit programma idd nu eens eindelijk fout aflopen?
Verslaafden zijn wat dat betreft net kinderen. Als je een consequentie stelt (contact verbreken) dan moet je je daar ook aan houden. Doe je dat niet dan laat je je gebruiken. Verslaafden, zeker van een dure drug als coke, zijn zo manipulatief als de nete. Die zijn niet te vertrouwen en doen alles om aan een fix te komen. Dat soort gedrag moet je als familie niet enablen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jimmy en zijn camera is exact de verkeerde aanpak op een waarschijnlijk verkeerd moment.
Hey een schilderij, dan zit ie waarschijnlijk toch ergens binnen.quote:
Gert indentificeert zich met Johnny Depp.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey een schilderij, dan zit ie waarschijnlijk toch ergens binnen.
Dat viel mij ook op.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:22 schreef StateOfMind het volgende:
Voor een zware coke- en hero-junk is ie wel dik trouwens.
Eind goed, al goed, want Urk is echt vreselijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:22 schreef Sunri5e het volgende:
Ik denk dat dit niet goed afloopt omdat hij momenteel in Sittard woont en niet meer in Urk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |