Had ze ook niet iets ordinairs op het dak van d'r auto?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:44 schreef Olf het volgende:
Nou ik houd mijn vooroordelen en denk nu over Belle aan een moeder die d'r baby cola geeft, friet met extra zout, baby alleen thuis laat om lekker breezah te drinken en met een voorliefde voor daggeren.
Ja zo is ze hè, maar ze is natuurlijk ook op dat dak zwanger geraakt dus dan was die schildering een mooie memoire.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:46 schreef Gulara het volgende:
[..]
Had ze ook niet iets ordinairs op het dak van d'r auto?
Je weet toch dat Nin haar fok-naam is, ze heet Natasja Ilovu Namajayjay.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:52 schreef vencodark het volgende:
Maar ordinaire mensen noemen hun kind toch geen Nin? Eerder Priscilla of Dashiki, of Sabrina, of Vanessa.
Maar venco, je weet toch wel dat het voluit Nin'LaTrashaNeeNay is?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:52 schreef vencodark het volgende:
Maar ordinaire mensen noemen hun kind toch geen Nin? Eerder Priscilla of Dashiki, of Sabrina, of Vanessa.
Het is vast een afkorting. Voor Ninessity ofzo.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:52 schreef vencodark het volgende:
Whaaaaa!quote:Op woensdag 4 december 2013 11:55 schreef bellelena het volgende:
MIJNJ SSSSSS PAKJEEEEE@)($#*)(@!!!!
Bij A zit het armbandje zodanig dat het lichtjes kan draaien.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Hier ook een no-go wat sieraden betreft. Ik vind die armbandjes er schattig uitzien, maar het lijkt me zo naar knellenNiet dat ie bij E zou knellen natuurlijk met dr spillepootjes, maar toch
Venco, om die romper zou ik willen dat E niet doorsliep!
Ik wilde ook zo'n romper van de Coffee Company met 'sleep is overrated' eropmaar kan ze niet meer vinden...
Boven op de bank gaan staan en haar dan omhoog gooien in de hoop dat ze de grond niet raakt maar weg vliegt?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:03 schreef bellelena het volgende:
Je elfje LBBinnenkort leert ze ook vliegen! Zijn we hier ook al druk mee bezig!
Juud, ik heb ook geen idee, maar wat XM zegt, klinkt wel goed!
Zie boven! Ik heb de bruine met die vogeltjes. Pm/DM maar ff als je interesse hebtquote:Op woensdag 4 december 2013 12:07 schreef Juud-- het volgende:
Eva Airways(https://www.evaair.com)
Thanks voor je tip XM, dat klinkt alvast goed! En als je een plaatje van dat kussen hebt…graag! Ben wel benieuwd.
Veel succes! Kies niet ál te zware pijnstillers, straks val je in slaap tijdens je examenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:06 schreef Tally het volgende:
Ik heb straks examen en ik ben al een hele poos van school dus ik ben onwijs zenuwachtig.
Zo zenuwachtig dat alles vast zit in mijn nek en ik er onwijs hoofdpijn van heb.
Zo maar eens wat zwaardere pijnstillers halen
Ik klikte en wist niet wat ik moest verwachten.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:07 schreef Juud-- het volgende:
Eva Airways(https://www.evaair.com)
Thanks voor je tip XM, dat klinkt alvast goed! En als je een plaatje van dat kussen hebt…graag! Ben wel benieuwd.
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 december 2013 12:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik klikte en wist niet wat ik moest verwachten.![]()
Behalve A zijn pap geven, 3 luiers verschonen en zelf ontbijten heb ik nog geen klap uitgevoerd.
Ik moet pas in maart weer.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ga zo ff naar het cb!
Niks schunnigs hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 12:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik klikte en wist niet wat ik moest verwachten.![]()
Behalve A zijn pap geven, 3 luiers verschonen en zelf ontbijten heb ik nog geen klap uitgevoerd.
Hee, dat was mijn verzinsel he.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze begon zelf door haar kind Natasja Ilovu Namajayjay te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |