quote:Op woensdag 4 december 2013 21:34 schreef Befferton het volgende:
Ik wil graag deze aanvragen:
[ afbeelding ]
gerard schoonebeekquote:Op woensdag 4 december 2013 21:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is dat ik voetbal kijk, anders ging ik voor: De pioniers - Celblok nr 10 of De lafaard van de stad van ..............?
quote:
dit was 'm niet.quote:
Het moet ook nasi zijn, geen nasibal. Tenminste, zo ken ik hem.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
dit was 'm niet.
ik zal 'm zo eens voorleggen
dat was 'm wel zie ik netquote:
Ja, ik ben echt heel autistisch. Vooral op dinsdagen, maar soms ook op zaterdag.quote:
Nah, zit lekker warm binnenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.Iedereen weggewaaid?
Selquote:Op donderdag 5 december 2013 14:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.Iedereen weggewaaid?
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, zit lekker warm binnen
Hier de hele dag geen regen gehadquote:Op donderdag 5 december 2013 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
bijna weekend
eerste deel van terugweg veel wind en regen gehad, tegemoetkomende vrachtwagens zorgden elke keer voor een ware vloedgolf over de automaar laatste deel van de reis was het gewoon droog
Hoiquote:
Op 5 december laten we de negers werkenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jullie werken thuis? Justin met zn mod knopjes en jij met welk werk je ook doet?
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op 5 december laten we de negers werken
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op 5 december laten we de negers werken
Vergeet maandag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt heel autistisch. Vooral op dinsdagen, maar soms ook op zaterdag.
Groetjes.
D is zó dik dat hij een hele week vultquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Vergeet maandag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag niet.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
D is zó dik dat hij een hele week vult
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
D is zó dik dat hij een hele week vult
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |