quote:Op maandag 16 december 2013 16:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je hebt toch niet van die moderne lijsten gekozen? dat past namelijk niet bij je leeftijd
Van de IKEA moet je ook gewoon genieten.quote:Op maandag 16 december 2013 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, helemaal kapot... was ff naar de Ikea voor mooie lijsten voor m'n posters en moest de hele fucking tent doorlopen voordat ik vlak bij het einde die krengen zag staan
quote:Op maandag 16 december 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Van de IKEA moet je ook gewoon genieten.
Ieder zn ding zeg ik dan maarquote:Op maandag 16 december 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Van de IKEA moet je ook gewoon genieten.
Dat is de wandeling waard, toch?quote:Op maandag 16 december 2013 20:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ieder zn ding zeg ik dan maar
Ik geniet alleen van t restaurant![]()
Die gøhøktbøllønquote:Op maandag 16 december 2013 20:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ieder zn ding zeg ik dan maar
Ik geniet alleen van t restaurant![]()
Fail, in het Zweeds zitten geen ø's.quote:
Ooja.quote:Op maandag 16 december 2013 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fail, in het Zweeds zitten geen ø's.
Dat is wel in het Fries, toch?quote:Op maandag 16 december 2013 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fail, in het Zweeds zitten geen ø's.
Maar die lui zijn gek.quote:
Weet ik. Zweden niet. Die zijn tof.quote:
Paddy's, Molly Malonequote:Op maandag 16 december 2013 21:52 schreef MaxC het volgende:
In februari begin ik als arts in het MST in Enschede dus kom mij even hier melden![]()
Ben alleen niet zo bekend in Enschede, iemand nog tips om een appartement te vinden? Veel belangrijker, wat zijn de leukste kroegen?
Cool, collegaquote:Op maandag 16 december 2013 21:52 schreef MaxC het volgende:
In februari begin ik als arts in het MST in Enschede dus kom mij even hier melden![]()
Ben alleen niet zo bekend in Enschede, iemand nog tips om een appartement te vinden? Veel belangrijker, wat zijn de leukste kroegen?
quote:Op maandag 16 december 2013 21:52 schreef MaxC het volgende:
En Rocks.quote:
Sterkte. Lijkt me echt fucking naar. Waar gaan ze precies naar kijken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mehh, helemaal geen zin in morgenuiterlijk half 6 eruit, 6u richting Amsterdam, kwart over 8 daar melden, kwart voor 9 slang met cameraatje en grijpertje in m'n strot (tot aan de dunne darm)
Ik zie tegen het kokhalzen en hongerlijden op, want moet nuchter zijn
Bepaalde cellen die met coeliakie te maken hebben. Mijn dunne darmwand ziet er keurig uit, maar het kan zijn dat er bepaalde cellen loskomen die door het lichaam gaan zwerven (met het bloed mee) en zich ergens anders vestigen. Bij de een is dat een jeukerige plek op het been, bij de ander een knobbeltje op de schouder. Bij mij kan het zijn dat ze en masse naar m'n kleine hersenen zijn gegaan om me m'n evenwichtsprobleem te geven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Sterkte. Lijkt me echt fucking naar. Waar gaan ze precies naar kijken?
O, damn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bepaalde cellen die met coeliakie te maken hebben. Mijn dunne darmwand ziet er keurig uit, maar het kan zijn dat er bepaalde cellen loskomen die door het lichaam gaan zwerven (met het bloed mee) en zich ergens anders vestigen. Bij de een is dat een jeukerige plek op het been, bij de ander een knobbeltje op de schouder. Bij mij kan het zijn dat ze en masse naar m'n kleine hersenen zijn gegaan om me m'n evenwichtsprobleem te geven.
Het is echt een minikans dat dat is gebeurd, hoor, want in het bloed vonden ze niks terug. De doc wist me iig wel te vertellen dat mijn coeliakie en mijn cyste in de kleine hersenen niks met elkaar te maken hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:52 schreef Fera het volgende:
[..]
O, damn.En als dat zo is, kunnen ze er dan iets tegen doen?
Waarom kunnen ze die dan niet meteen weghalen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is echt een minikans dat dat is gebeurd, hoor, want in het bloed vonden ze niks terug. De doc wist me iig wel te vertellen dat mijn coeliakie en mijn cyste in de kleine hersenen niks met elkaar te maken hebben.
Ik heb iig heel duidelijk gezegd dat die cyste leeggehaald/weggehaald moet worden als ik over een half jaar nog steeds geen verschil merk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |