Nope, al anderhalf jaar in stadium lV.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
http://www.drmulier.com/1%20nl%20pat%20info%20ovarium.html
als ik dat zo lees, zit jij dan in stadium 3?
owquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nope, al anderhalf jaar in stadium lV.
Ik ben nu al bijna 3 liter vocht kwijt en aan mn buik te zien zit er nog een paar liter. Buik is niet erg afgeslankt.
Maar goed, goedemorgen lieve tukkertjes.
Laten we snel nog een keer meeten dan voordat het te laat is...quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nope, al anderhalf jaar in stadium lV.
Ik ben nu al bijna 3 liter vocht kwijt en aan mn buik te zien zit er nog een paar liter. Buik is niet erg afgeslankt.
Maar goed, goedemorgen lieve tukkertjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:
Ik zou voor oranje opdruk gaanquote:
Je moet ook niet als een schaap de route volgen, je hebt overal shortcuts!quote:Op maandag 16 december 2013 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, helemaal kapot... was ff naar de Ikea voor mooie lijsten voor m'n posters en moest de hele fucking tent doorlopen voordat ik vlak bij het einde die krengen zag staan
Uhu, ik deed aan shortcuts, maar dan is het nog een lange tocht voor mequote:Op maandag 16 december 2013 15:39 schreef Befferton het volgende:
[..]
Je moet ook niet als een schaap de route volgen, je hebt overal shortcuts!
Als je binnenkomt kom je vrijwel direct bij de stoelen en bankenafdeling.quote:Op maandag 16 december 2013 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, ik deed aan shortcuts, maar dan is het nog een lange tocht voor me
Bazig adviesquote:Op maandag 16 december 2013 16:04 schreef Befferton het volgende:
[..]
Als je binnenkomt kom je vrijwel direct bij de stoelen en bankenafdeling.
Zoek de volgende keer een chille bureaustoel uit en laat je duwen
je hebt toch niet van die moderne lijsten gekozen? dat past namelijk niet bij je leeftijdquote:Op maandag 16 december 2013 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bazig advies
De boel hangt inmiddels en het ziet er met lijsten een stuk sjieker uit
Donkergrijzequote:Op maandag 16 december 2013 16:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je hebt toch niet van die moderne lijsten gekozen? dat past namelijk niet bij je leeftijd
quote:Op maandag 16 december 2013 16:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je hebt toch niet van die moderne lijsten gekozen? dat past namelijk niet bij je leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |