Komt goed ja!quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
296 posts in iets meer dan 27 dagen, ik moet het nog zien
Haha, ik kan het niet alleen hé!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, dagje werk voor jou als ik dat zo zie
Wow!quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:37 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het op 3 na langzaamste topic ooit in deze reeks.
Prachtige tijd was datquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
STA / Tukkers op FOK! #658; en snel door enzo
die ging het snelste ooit in deze reeks, 19m45s
Vervlogen tijdenquote:
Zekerquote:
Toen zaten er nog maar 3 lui ofzo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:41 schreef Befferton het volgende:
Haha! Het eerste topic: 200d 19u 08m 56s
dat was toen nog het Enschede-topic. en dat is al ruim 6,5 jaar geleden zie ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:41 schreef Befferton het volgende:
Haha! Het eerste topic: 200d 19u 08m 56s
Als in "echte" meets, dus niet de Justin-en-ik-neuken-elkaar-weer-in-de-kont-meets?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:45 schreef Befferton het volgende:
Hoeveel meets zijn er in totaal al geweest eigenlijk?
dan blijven er van de vele, vele meets maar een paar over toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als in "echte" meets, dus niet de Justin-en-ik-neuken-elkaar-weer-in-de-kont-meets?
Ja! Niet de schaats / Markoooooooooooo meets, maar echt georganiseerde gezellig bedoelde samenkomsten van de bonte verzameling Tukkers op Fok!quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als in "echte" meets, dus niet de Justin-en-ik-neuken-elkaar-weer-in-de-kont-meets?
Dan 3 ofzo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:47 schreef Befferton het volgende:
[..]
Ja! Niet de schaats / Markoooooooooooo meets, maar echt georganiseerde gezellig bedoelde samenkomsten van de bonte verzameling Tukkers op Fok!
wat moet ik me daar precies bij voorstellen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:47 schreef Befferton het volgende:
[..]
Ja! Niet de schaats / Markoooooooooooo meets, maar echt georganiseerde gezellig bedoelde samenkomsten van de bonte verzameling Tukkers op Fok!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Dat filmpje nooit gezien? Zie je ze op een schaatsbaan;quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Deze?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:49 schreef Befferton het volgende:
[..]
Dat filmpje nooit gezien? Zie je ze op een schaatsbaan;
Komt Marko voorbij en hoor je ineens: MARKoooOOOOoooOOOoo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:50 schreef ReMcOrE het volgende:
was het niet deze?Het kan trouwens ook deze zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan me vergissen.Brutal. Fucking. Metal.
Dat is wel een leuk filmpje.quote:
SPOILER: leuk filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Godverquote:
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:54 schreef Befferton het volgende:
Haha, ineens een dikke paardenpiemel in beeld! Bedankt!
ik vind deze beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |