quote:
regel 1quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ging er een tijd geleden erg veel naar toe, en nu lees ik af en toe iets in het archief. Er zitten ontzettend grappige of soms nuttige threads bij, maar je moet door zo'n zee van stront waden om ze tegen te komen, dat ik het na verloop van tijd zat werd. Ik kwam overigens niet zo vaak op /b/, waar de meeste dingen die je over 4chan hoort over gaan.
fucking bullshit.quote:
Dejimachan is zo mogelijk nog triester dan 4chan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:02 schreef slacKard.x het volgende:
Ja, Ik vind het een amusante site.
ik zit af en toe op /adv/, /hr/, /int/ en af en toe /b/.
Maar ik zit vaker op Dejimachan.
En dat is precies waarom ik het bezoekquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dejimachan is zo mogelijk nog triester dan 4chan.
Ik zou dit zo snel mogelijk weghalen als ik jou was.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:03 schreef Basxt het volgende:
[ afbeelding ]
dit soort threads !heilig.
http://imgur.com/a/6U7s1
ja heb even een spoiler gedaanquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou dit zo snel mogelijk weghalen als ik jou was.
Ook in een spoiler gaan de mods hier niet blij mee zijn denk ik.quote:
Wat denk jij dat het is dan??quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ook in een spoiler gaan de mods hier niet blij mee zijn denk ik.
Ranzige foto's waar google boos om kan worden. Maar je moet het zelf weten hoor.quote:
ja die eerste haal ik wel weg maar die pope vogel is niks ranzigs aan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ranzige foto's waar google boos om kan worden. Maar je moet het zelf weten hoor.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:06 schreef Basxt het volgende:
[..]
ja die eerste haal ik wel weg maar die pope vogel is niks ranzigs aan.
lol flikkerquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou dit zo snel mogelijk weghalen als ik jou was.
Mij maakt het geen fuck uit, ik wou hem gewoon een ban besparen.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mij maakt het geen fuck uit, ik wou hem gewoon een ban besparen.
lobi broederquote:
Wie is dat?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dejimachan is zo mogelijk nog triester dan 4chan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |