Momenteel heerst er gewoon een goudkoorts met al die altcoins en stopt iedereen en zn moeder geld in coins waar ze nog nooit van gehoord hebben, en ook geen enig idee wat de voor/nadelen zijn ten opzichte van BTC.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net zei je, in reactie op mijn opmerking dat veel mensen vooral geld willen verdienen, dat de golddiggers pas komen als de infrastructuur al bestaat. Nu zeg je het omgekeerde.
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:01 schreef crashbangboom het volgende:
Ik heb een vraagje, waar ontleent een bitcoin eigenlijk waarde aan?
Ik heb net een serie nullen en enen op een stukje papier geschreven, maar toch wil er niemand iets voor betalen totdat er een overheid acher staat die met haar (belastingheffende) machtsmonopolie de tegenwaarde garandeert.
Wie garandeert de waarde van een bitcoin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-modedit- Originele inhoud gespoilerd. Copy/paste schieten we niets mee op. Meningen tegen bitcoin zijn ook welkom.
[ Bericht 10% gewijzigd door µ op 12-12-2013 22:10:17 ]"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
Dat blijkt continu ja. Maar blijf jij je vriendje maar lekker de hand boven het hoofd houden. Hij is een vervelende aanwezigheid hier op het forum en dat heeft geen ene flikker te maken met dat mensen zoals ik niet met kritische vragen kunnen omgaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoezo weet CBB niet genoeg over Bitcoins? Is dat al ergens gebleken? Hij stelt met name vragen, soms ietwat cynisch, maar vragen nonetheless..
Graag, laten we die vraag hier verder behandelen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:57 schreef crashbangboom het volgende:
ik crosspost deze nog even, in de hoop dat er een antwoord op komt ipv onderdrukking
Het hele netwerk heeft de informatie. Bij torrents moet je binnen het netwerk nog gaan zoeken wie specefiek de informatie heeft die jij wil hebben, maar iedere node in het Bitcoin netwerk heeft de informatie die je zoekt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:09 schreef FastFox91 het volgende:
Als Bitcoin gedecentraliseerd is, hoe weet mijn wallet dan met wie die contact moet zoeken voor informatie? Bij Torrent heb je een tracker nodig (of dat hoeft geloof ik ook al niet meer)?
Dat is van Cryptsy toch? Geen idee verder, kom daar nooit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:12 schreef Sosa het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe zo'n tradekey nou eigenlijk werkt? Er zijn toch deposits en withdrawels. Waar gebruik je zoiets voor
Ja, dat snap ik, maar hoe vind ik een eerste node/peer?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het hele netwerk heeft de informatie. Bij torrents moet je binnen het netwerk nog gaan zoeken wie specefiek de informatie heeft die jij wil hebben, maar iedere node in het Bitcoin netwerk heeft de informatie die je zoekt.
Als je de eerste keer een Bitcoin client runt zit daar een bootstrap lijst in van meer dan 500 initiële nodes (inmiddels misschien nog wel meer, dit was een tijd geleden en wordt regelmatig bijgewerkt). Te connecten op verschillende manieren (URLs, IP adressen, IRC channels, proxies, etc).quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:17 schreef FastFox91 het volgende:
Ja, dat snap ik, maar hoe vind ik een eerste node/peer?
Aha, maar die bootstrap moet dan ook actueel blijven. Tnx.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:29 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Als je de eerste keer een Bitcoin client runt zit daar een bootstrap lijst in van meer dan 500 initiële nodes (inmiddels misschien nog wel meer, dit was een tijd geleden en wordt regelmatig bijgewerkt). Te connecten op verschillende manieren (URLs, IP adressen, IRC channels, proxies, etc).
Ja of het was zelfs indirect, dat hij van meer dan 500 plaatsen (en via verschillende protocols) zo'n bootstrap lijst kan bijhouden. En die lijsten worden dan bijvoorbeeld per dag of per uur geupdate, op basis van het actuele netwerk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:33 schreef FastFox91 het volgende:
Aha, maar die bootstrap moet dan ook actueel blijven. Tnx.
Kijk...iemand die zaken in perspectief neerzet.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:05 schreef Maxbet het volgende:
Momenteel heerst er gewoon een goudkoorts met al die altcoins en stopt iedereen en zn moeder geld in coins waar ze nog nooit van gehoord hebben, en ook geen enig idee wat de voor/nadelen zijn ten opzichte van BTC.
Als die hype wat afzwak, en er klappen een paar altcoins om is dat ook wel weer afgelopen. En dan gaat mijn verhaal gewoon weer op.
Niets is officieelquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoe zit ht precies met blockchain.info, is dat een officieel iets?
Een paar gasten hebben gewoon een mooie frontend gemaakt voor wat er gebeurt op het netwerk.quote:
jammerquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is van Cryptsy toch? Geen idee verder, kom daar nooit.
Kijk eens in de SC anders, daar lopen er veel rond die op Cryptsy zaten/zitten.quote:Op zondag 15 december 2013 18:01 schreef Sosa het volgende:
[..]
jammer
weet iemand anders wat een tradekey is? doet?
Ja ok. Ik dacht dat dit topic meer voor de vragen was. prima!quote:Op zondag 15 december 2013 18:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk eens in de SC anders, daar lopen er veel rond die op Cryptsy zaten/zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |