LAAT MAAR IK MAAK GEEN PEERTJES MEERquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
fuuu, nagel met een dunschiller in het midden ingesnedenknip m maar af voor het lekker tot het vlees verticaal inscheurt
Dat gebeurde bij de aardappelsquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LAAT MAAR IK MAAK GEEN PEERTJES MEER
SF MAG OOK DE AARDAPPELS SCHILLEN!quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij de aardappels
Ik had dat gisteren met de peertjes, heb nu een kloof precies naast m'n duimnagel die aan het pussen isquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij de aardappels
toch niet om te koken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SF MAG OOK DE AARDAPPELS SCHILLEN!
maar k neem meestal van die partjes :v
ik dacht al :vquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neinz maar kook bijna nooit aardappelen
quote:Fuck, zat te wachten op de trein en bedenk mij ineens dat ik met de auto ben
Pfff das lang...quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:33 schreef bleiblei het volgende:
Ja w0t! Ik had overigens beter de trein kunnen pakken.
Heb er anderhalf uur over gedaan om van Tilburg in Eindhoven te komen.
picsssssquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:20 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie btw al de bakes eyeshadow van de Action ontdekt? Spul is goed gepigmenteerd en blijft lang zitten
ohquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die heb ik nietmaar velen blogs zijn er ook wel enthousiast over
Gebruik jij ze nat? Of over primer?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die heb ik nietmaar velen blogs zijn er ook wel enthousiast over
Ik zou lekker tot 2e kerstdag wachten, dan nu maar ff geen boomquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:58 schreef Diconnected het volgende:
Op jacht naar een nepboom ermahgerd
sowieso over primer, vanmorgen had ik mn kwast een beetje nat gelaten toen ik er brush cleaner op gespoten had. Zit nog steeds netjesquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gebruik jij ze nat? Of over primer?
Ja maar prijzen vallen me mee, heb er al een paar gezien voor onder de 50 euroquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou lekker tot 2e kerstdag wachten, dan nu maar ff geen boom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |