Het kan b.v. door met een touwtje of visdraadje de hoogte van de pantograaf te maximaliseren.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:37 schreef laffer het volgende:
[..]
Ik wil dat ook doen, kun je me vertellen hoe dat het beste kan?
Ga ik proberen. thanksquote:Op zondag 7 februari 2016 20:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het kan b.v. door met een touwtje of visdraadje de hoogte van de pantograaf te maximaliseren.
Bij sommige kun je er ringetjes onderdoen, waardoor de uitslag minder doen (dus pantograaf losschroeven, ringetje tussen pantograaf en kap loc, dan weer vastschroeven).
had je wel eerder kunnen zeggenquote:Op zondag 13 maart 2016 08:45 schreef Duvel het volgende:
Dit weekend is weer On traXS in het Spoorwegmuseum. Prachtige banen, je kunt vandaag nog de hele dag terecht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10-11-12 maart 2017 weer een kans.quote:
das vroeg zatquote:
Volgens mij in Keulen en Stuttgart, maar ik weet niet wanneer precies.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:36 schreef Pajanus het volgende:
zijn err binnenkort nog ergens exposities dat iemand weet?
Dat is een flinke rotondequote:
Ik leefde helemaal naar Rail toe joh. Vanaf '92 denk ik? Heb zelfs nog de verenigings H0-baan, de voormalige spoorlijn tussen Apeldoorn en Zwolle in spectaculair mooi detail, op- en afgebroken. Met slapen op de camping. Fan-tas-tisch. Maar het was toen veel drukker op dat soort beurzen als dat het nu is. Het Journaal had er een item over vrijdag en die zeiden dat ze maximaal 15.000 bezoekers verwachtten in het hele weekend. We draaiden meer dan dat op Rail-vrijdag.... En dat is nog maar kort geleden.quote:Op woensdag 2 november 2016 15:57 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zaterdag nog even bij Eurospoor geweest. Was leuk voor twee uurtjes. Ik vind het wel grappig om te zien dat er vroeger jaren waren dat ik als kind daar 3 dagen lang vol mijzelf vermaakte.
Ik was wel onder de indruk van de sporenlayout bij een N-baan die ik in hal 2 aantrof. Heb er hierboven een plaatje van neergezet.
2ehands is het goed te doen, nogsteeds duur, maartoch! En Roco en piko maken bestwel mooie modellen voor een redelijke prijs, beter dan de prijzen van Marklin iig (hoewel ik stiekum d Traxx van Marklin toch wel heull mooi vindquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:48 schreef Duvel het volgende:
Huh, lage prijzen? LS Models vraagt tegenwoordig 70 euro of zo voor een rijtuig. Een loc kost al snel 300 euro. Ik geloof niet dat ik dat lage prijzen vind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |