SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je me nu al afgeschreven? Ik ben geen wegwerpvoorwerp hoor...quote:I won't mess this up. Zulke mannen overkomen mij dus NOOİT!
Koop alvast een pak virtuele tissuesquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef zarGon het volgende:
MaidensTower, jij bent echt van de extremen..
Have fun.
Zij is gewoon een vrouwelijke player.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef zarGon het volgende:
Have fun.
Nee, eigenlijk ben ik heel simpel: ik hou van liefde en ben niet graag alleen. Daar heb ik weinig invloed op, dus probeer ik op z'n minst invloed uit te oefenen op met wie ik mijn eenzaamheid wil wegwerkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef zarGon het volgende:
Have fun.
Nja, zo te lezen bespringt ze de mannen die ze leuk vindt en whatnot. Van emotie naar emotie, leuke achtbaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zij is gewoon een vrouwelijke player.
Een relatie hebben om een relatie te hebben (en dus niet alleen te zijn)...quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk ben ik heel simpel: ik hou van liefde en ben niet graag alleen. Daar heb ik weinig invloed op, dus probeer ik op z'n minst invloed uit te oefenen op met wie ik mijn eenzaamheid wil wegwerkenEn soms botsen mijn ratio en gevoel. Maar het is wel een groot verschil dat ik nu na jaren toch voor een Turk kies. Dat vind ik persoonlijk heel extreem. De rest is allemaal gewoontjes, mij kennende.
Ja, ik heb jarenlang lopen kutten met mannen die ik niet écht wou. Maar na het uiten van mijn onzekerheden hier, ben ik er toch achter dat datgene waar ij het hardst voor wegrent datgene is wat ij het liefst wil: een echte Turk (die mij en mijn achtergrond accepteert)quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nja, zo te lezen bespringt ze de mannen die ze leuk vindt en whatnot. Van emotie naar emotie, leuke achtbaan.
Ik mis een beetje het balans tussen 'gewoon normaal doen' en 'doen wat je leuk lijkt'/'wat je gevoel zegt'.
het lijkt erop dat ze lust met liefde verwart (of dat ze voor haar hetzelfde zijn)quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een relatie hebben om een relatie te hebben (en dus niet alleen te zijn)...
Houden van liefde.. Als je dat zou doen zou je rustig je tijd nemen om verliefd te worden en dus niet zo overdreven reageren op nieuwe prikkelingen.
Maar goed, whatever floats your boat.
Mijn advies zou zijn, probeer het een jaar zonder man, zodat je even van alles kan ontnuchteren, weer helder kan denken m.b.t. mannen. Geef jezelf wat ademruimte in andere woorden, jij vindt vast dat je dat niet nodig hebt, maar als iemand constant in een roes leeft, die merkt dat op den duur niet meer, buitenstaanders dus wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, ik heb jarenlang lopen kutten met mannen die ik niet écht wou. Maar na het uiten van mijn onzekerheden hier, ben ik er toch achter dat datgene waar ij het hardst voor wegrent datgene is wat ij het liefst wil: een echte Turk (die mij en mijn achtergrond accepteert)Dit is wat ik wil. Of hij het gaat worden weet ik niet. Maar ik ga niet langer kansloos achter niet-Turkse mannen. Het bevredigt niet.
Ze zou je een jaar niet daten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn advies zou zijn, probeer het een jaar zonder man,
She's in lust zoals ze het zelf ooit eerder heeft genoemd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
het lijkt erop dat ze lust met liefde verwart (of dat ze voor haar hetzelfde zijn)
Ik werk niet zoals jou ZarGon. Ik ben iemand met veel temperament. Ik beleef alles intens. Liefde is geen uitzondering. Syl is getuige. Ik kan verliefd worden op een vogel, op een stoel, op een boekenkast, op een straat, op muziek, op het interieur van een caféquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een relatie hebben om een relatie te hebben (en dus niet alleen te zijn)...
Houden van liefde.. Als je dat zou doen zou je rustig je tijd nemen om verliefd te worden en dus niet zo overdreven reageren op nieuwe prikkelingen.
Maar goed, whatever floats your boat.
ze is momenteel bezig met haar 1 jaar single challengequote:Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn advies zou zijn, probeer het een jaar zonder man, zodat je even van alles kan ontnuchteren, weer helder kan denken m.b.t. mannen. Geef jezelf wat ademruimte in andere woorden, jij vindt vast dat je dat niet nodig hebt, maar als iemand constant in een roes leeft, die merkt dat op den duur niet meer, buitenstaanders dus wel.
Dat weet ik. Ik weet ook dat we verschillend zijn, we denken en doen anders. Maar blijkbaar ben jij niet zo tevreden met hoe je denkt en doet, gezien je geschiedenis. Prima, maar ik zie je telkens een herhaling van zetten doen. Zo ook nu.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik werk niet zoals jou ZarGon.
Ach, dan hoort het er allemaal bij en kun je beter leren omgaan met de teleurstellingen.quote:Ik ben iemand met veel temperament. Ik beleef alles intens. Liefde is geen uitzondering. Syl is getuige. Ik kan verliefd worden op een vogel, op een stoel, op een boekenkast, op een straat, op muziek, op het interieur van een caféIk ben zo. Alles windt mij op in het leven.
Dus na 5 maanden toch wel weer snoepen van de verboden vrucht? Niet doen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:28 schreef MaidensTower het volgende:
Ja, ik ben al 5 maanden single en heb iets minder dan dat niets gedaan met mannen
Ja, ze is afgelopen zaterdag verliefd geworden op een kaketoe. Ze had het de dag/avond over die vogel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik werk niet zoals jou ZarGon. Ik ben iemand met veel temperament. Ik beleef alles intens. Liefde is geen uitzondering. Syl is getuige. Ik kan verliefd worden op een vogel, op een stoel, op een boekenkast, op een straat, op muziek, op het interieur van een caféIk ben zo. Alles windt mij op in het leven.
Nou, ik wens het beste voor je.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:45 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik weet hoe de meeste leden hier over mijn datingleven denkt, maar ik moet het toch kwijt hoor
Al jarenlang draai ik heen om wat ik eigenlijk wil vanwege onzekerheden. Dankzij jullie heb ik het voor het eerst geuit (hier). Zo heb ik een knoop doorgehakt! Ik heb gisteravond een Turkse man ontmoet die past in het plaatje waarvan ik dacht dat het niet bestaat.
We hebben 3,5 uur gekletst. Ik ben trouwens heel open en eerlijk over mijn achtergrond. Maar dat leek bijna onbelangrijk voor hem. Onze gesprekken hadden veel diepgang en het wisselde zich af met geouwehoer. Geen gekus, jij overdreven geflirt, geen rare intenties, we leren elkaar kennen! Ik neem dit serieus en ga geen gekke dingen doen, hem bespringen of iets. I'm gonna act like a lady like I should. Ik zie er potentie in. Aan de hand van hoe gentle hij tegen mij is en zijn blijvende interesse hij ook denk ik. We gaan straks lunchen. I won't mess this up. Zulke mannen overkomen mij dus NOOİT!
Ik ben gefascineerd en vind hem best leukWat voelt het heerlijk om Turkse grapjes te maken. Wat spreekt hij mooi Turks!!! Het heeft echt charme!
Wordt ze verliefd op hem, of verliefd op het idee van een relatie?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoop dat ze nu wél gelukkig kan worden. Iets minder snel verliefd worden zou op zich geen kwaad kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |