Wij missen gewoon het topicquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Sadisten zijn jullie ook hè. Na alles wat ik heb meegemaakt
Lief dat je ernaar vraagt. Ik heb alleen last van knabbelkoorts: als ik hoor knabbelen, check ik nog steeds hoe het klinkt. Dof: poes. Knerpend: egel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:34 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Wij missen gewoon het topic![]()
Ik hoop dat je geen last heb van PTEES (post-traumatische Egel Egbert syndroom)
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief dat je ernaar vraagt. Ik heb alleen last van knabbelkoorts: als ik hoor knabbelen, check ik nog steeds hoe het klinkt. Dof: poes. Knerpend: egel.
Tot nu toe dus alleen dof?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief dat je ernaar vraagt. Ik heb alleen last van knabbelkoorts: als ik hoor knabbelen, check ik nog steeds hoe het klinkt. Dof: poes. Knerpend: egel.
Proef ik weer dat hoopvolle toontjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:24 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Tot nu toe dus alleen dof?
Jij heb egel-geïnduceerde paranoiaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Proef ik weer dat hoopvolle toontje
OMGquote:Jij heb egel-geïnduceerde paranoia![]()
Ik ben natuurlijk geen psycholoogquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:16 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
OMGWat erg. Is er nog hoop op herstel?? Is er een behandeling mogelijk?
Ik vind het heel zielig, maar voor een beetje een goed topic moet je tegenwoordig iets over hebbenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
Mijn psycholoog zegt dat ik hier gemarteld ben.
Het komt nooit meer goed.
Dank voor je medeleven. Die dierenarts zit me gewoon uit te lachen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vind het heel zielig, maar voor een beetje een goed topic moet je tegenwoordig iets over hebben
Zielig hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
Mijn psycholoog zegt dat ik hier gemarteld ben.
Het komt nooit meer goed.
Ik heb geen leven meer, maar wrijf het er maar in hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:14 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Zielig hoor![]()
Eerst had jij het Stockholm syndroom toen je de egel plotseling leuk begon te vinden.Nu achtervolgingswaan en egel nachtmerries...
![]()
Zo veel meegemaakt, en die egel ligt nu waarschijnlijk ergens lekker in een holletje te snurken zonder zich te realiseren wat hij aangericht heeft.![]()
Fijne avond
Maar we houden wel van jequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:13 schreef Disana het volgende:
Dank voor je medeleven. Die dierenarts zit me gewoon uit te lachen.
Ik wou alleen maar helpenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen leven meer, maar wrijf het er maar in hoor.
Wat koop ik daarvoor? Mijn tuin zit vol met egels. Elk moment kan er weer een naar binnen komen wandelen.quote:
Die houden ook van jequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat koop ik daarvoor? Mijn tuin zit vol met egels. Elk moment kan er weer een naar binnen komen wandelen.
Jij weet het wel te verzieken hèquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar helpen... Ik leef echt wel mee hoor
Ze vraagt er gewoon om. Mogen 1000 egels haar huis met een bezoek vereren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Jij weet het wel te verzoeken hè
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze vraagt er gewoon om. Mogen 1000 egels haar huis met een bezoek vereren.
Vertel jouw egels waar de DDA woont!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
Ze vraagt er gewoon om. Mogen 1000 egels haar huis met een bezoek vereren.
Ik ben niet zo'n gemenerik als zij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef Queller het volgende:
[..]
Vertel jouw egels waar de DDA woont!
Nah. Zij is liever, hoe lang is ze nu al mensen aan het helpen met zieke beestjes?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Zo ik al zei: je bent te leuk. Of te lief, dat kan ook
Maanden en maanden. By far de beste toevoeging aan FOK! sinds jaren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef Disana het volgende:
Nah. Zij is liever, hoe lang is ze nu al mensen aan het helpen met zieke beestjes?
Ik vertrouw het niet meer. Hoeveel egels heb je klaarstaan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Maanden en maanden. By far de beste toevoeging aan FOK! sinds jaren.
Na jou natuurlijk. Want jij bent de aller-, allergoeiste
Twee. Eentje bij de voordeur, eentje bij de achterdeurquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:31 schreef Disana het volgende:
Ik vertrouw het niet meer. Hoeveel egels heb je klaarstaan?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah. Zij is liever, hoe lang is ze nu al mensen aan het helpen met zieke beestjes?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:30 schreef Queller het volgende:
Na jou natuurlijk. Want jij bent de aller-, allergoeiste
Mijn welgemeende excuses... blijkt dat Queller al die tijd mij zit te pesten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]Dank je. Ik was al bang dat jullie mij aan het pesten waren
NOESSSSSSquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses... blijkt dat Queller al die tijd mij zit te pesten.
Egwelquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:34 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]En het beste topic 2013!
#TeamDisana
Ooohhhhhh! Je zit achter mijn egels aan!quote:
Egels?? Meervoud? Hoeveel egels heb je daar stiekem?quote:
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoeveel egels er in onze tuinen zitten, maar het moeten er flink wat zijn. Ik heb meermaals een mama met vier bolletjes rond zien lopen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:08 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Egels?? Meervoud? Hoeveel egels heb je daar stiekem?Ik dacht dat het maar 1 egel was?
![]()
Nu begin ik de dreiging om 1000 egels mijn kant op te sturen iets beter te begrijpen...
Die had niet onder mijn fornuis gepastquote:Op maandag 24 februari 2014 09:53 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
7 ft hoge Egel in Londen![]()
Disana, het kan je helpen met het verwerken van je angstenSystematische desensitisatie voor egels, zeg maar.
Dus, Disana, je moet naar Utrecht verhuizen, daar is het egel-vrijquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:06 schreef Disana het volgende:
POL / De onzin van de politiek: PvdD wil Egelvriendelijk Utrecht
Ik stel voor dat we alle egels naar Utrecht verkassen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:51 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Dus, Disana, je moet naar Utrecht verhuizen, daar is het egel-vrij
Ik zou dat vooral niet tegen politici zeggen, want voordat je het weet, wordt er een egel-doorstroom strook aangelegd van Groningen naar Utrecht (a 1 miljard euroquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we alle egels naar Utrecht verkassen.
Oh jee ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:24 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ik zou dat vooral niet tegen politici zeggen, want voordat je het weet, wordt er een egel-doorstroom strook aangelegd van Groningen naar Utrecht (a 1 miljard euro)
En dan vertikken die eigenwijze egels om er gebruik van te maken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:24 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Ik zou dat vooral niet tegen politici zeggen, want voordat je het weet, wordt er een egel-doorstroom strook aangelegd van Groningen naar Utrecht (a 1 miljard euro)
Blijkbaar had je jezelf heel wat moeite en slapeloze nachten kunnen besparen door gewoon de politie te bellen met de melding dat er een inbreker in de keuken zitquote:Politie rukt in Beers uit voor wel erg kleine inbreker
Een echtpaar in Beers was doodsbang toen ze zaterdagnacht geluiden vanuit de keuken hoorden en belde de politie. Die rukte uit met meerdere wagens om de inbreker op heterdaad te kunnen betrappen, maar of dat nodig was?
De agenten konden niemand in het huis vinden. Tot één van de agenten de voorraadkast opende. Een egel kwam tevoorschijn. "Die had een glas omgestoten. #humor", twittert een agent achteraf, meldt het AD.
De 'inbreker' werd vrijgelaten in het bos.
Alsof EEE zich had laten pakken door een omsingeld huisquote:Op zondag 15 juni 2014 10:45 schreef DaMart het volgende:
Even een schop, want zo te zien is de egel weer op pad gegaan.
[..]
Blijkbaar had je jezelf heel wat moeite en slapeloze nachten kunnen besparen door gewoon de politie te bellen met de melding dat er een inbreker in de keuken zit.
Dus Disana moest destijds gewoon de politie bellen en de uitzetting van de egel aanvragenquote:Op zondag 15 juni 2014 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijkbaar had je jezelf heel wat moeite en slapeloze nachten kunnen besparen door gewoon de politie te bellen met de melding dat er een inbreker in de keuken zit.
Een wel erg onwelriekende inbreker danquote:Op zondag 15 juni 2014 10:45 schreef DaMart het volgende:
die heb ik! En deze sloffen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Knuffeldier gevuld met zorgvuldig geselecteerde granen en lavendel.
De magnetronknuffel is ideaal te gebruiken ter vervanging van de traditionele warmwaterkruik.
Zowel voor warmte als voor koude toepassing te gebruiken.
Voor warmte gebruik:
2 minuten in de magnetron en de magnetron knuffel voelt heerlijk warm aan en heeft een aangename lavendelgeur. De magnetron knuffel is veilig in gebruik en kan zowel bij kleine baby's gebruikt worden in de wieg als bij grotere kinderen of volwassenen.
Voor koude gebruik:
Leg de magnetron knuffel in een plastic zak 3 uur in de vriezer en hij is te gebruiken bij bijvoorbeeld een kindje met koorts
Formaat en gewicht:
De magnetron knuffel weegt 900 gram en is 30cm groot.
http://www.magnetronknuff(...)knuffel-Warmies-egel
Het wordt weer wat kouder en dus is dit iets voor Disana als ze beetje koud en eenzaam is
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
die heb ik! En deze sloffen.
[ afbeelding ]
Toch blijft het bijzonder dat van de hele egelgemeenschap in onze achtertuinen Erik als enige wist hoe het kattenluikje werkt. Generaties die het niet doorhebben, en dan ineens zo'n wonderkind.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:02 schreef valentijn101 het volgende:
Ik dacht:" Jahhhhhh!!!! Egel is weer terug om de winter onder het fornuis door te brengen"helaas.
Arme Disana, de hele winter alleen.
Ze zien er lief uit, maar als ik ze aantrek, schrik ik me vast dood van mijn eigen voeten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Heb je nou zo een knuffel besteld voor de winter Disana
En evt de pantoffels die zijn ook leuk
Het zijn schattige beestjes om te zien, maar het zijn ook viespeukjes. Voor mij geen egeltje dusquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dit zijn de opmerkelijkste huisdieren die je straks mag houden
De witbuikegel
Dit is een Afrikaanse egel, die in Nederland niet heel populair is als huisdier. In de VS is het beestje populairder. Waarom niet gewoon een Nederlandse egel? Nou, die is beschermd. Een simpele zoekopdracht wijst uit dat de witbuikegel op Marktplaats al te verkrijgen is voor rond de 100 euro.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-straks-mag-houden/
![]()
Nu mag Disana dus officieel EEE houden
E was toch een Nederlandse egel?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dit zijn de opmerkelijkste huisdieren die je straks mag houden
De witbuikegel
Dit is een Afrikaanse egel, die in Nederland niet heel populair is als huisdier. In de VS is het beestje populairder. Waarom niet gewoon een Nederlandse egel? Nou, die is beschermd. Een simpele zoekopdracht wijst uit dat de witbuikegel op Marktplaats al te verkrijgen is voor rond de 100 euro.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-straks-mag-houden/
![]()
Nu mag Disana dus officieel EEE houden
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:59 schreef valentijn101 het volgende:
![]()
dacht ik weer even dat E terug was
![]()
![]()
Wordt nu verwektquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
,,Ik heb gevraagd hoe lang deze blunder op mijn naam blijft staan. Want als ik de volgende keer bel zeggen ze: oh dat is die vrouw die al belt voor twee egeltjes."
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hitsige egels zorgen voor geluidsoverlast in Schiedam
Egels hebben het nu erg moeilijk, want er is al een poos te droog. Dus zij hebben geen water en ook geen voedsel (minder regenwormen en insecten). De DB adviseert mensen om bakjes water in hun tuinen neerzetten.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
NWS / Vandalen voetballen met egel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |