Ben net aan het rondgaan in de topics inderdaad. Vragen over mining graag hier verder: BIT / Bitcoin Mining #7 | Zonder miners geen Bitcoin!quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:53 schreef droommoord het volgende:
kunnen we niet een miner-topic en een topic voor mensen die gewoon in/verkopen. Die computerdingetjes doen me niet zoveel namelijk
Dat gaat over bitcoins. Dan wordt het ook super onduidelijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben net aan het rondgaan in de topics inderdaad. Vragen over mining graag hier verder: BIT / Centraal mining topic #7 | Zonder miners geen Bitcoin!
Denk dat we hier als mods even over na moeten denken. Komen we op terug.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat gaat over bitcoins. Dan wordt het ook super onduidelijk.
Een litecoin mining topic openen. Linkje in deze op en klaar!quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:59 schreef µ het volgende:
[..]
Denk dat we hier als mods even over na moeten denken. Komen we op terug.
Dit mag dus niet meer in dit topic.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:10 schreef aequus het volgende:
Hoe werkt dat minen zou precies? En wat heb ik er voor nodig?
oh hoezo niet ?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dit mag dus niet meer in dit topic.
Ik heb ze zelf gemined, maar ik zie de meeste users hier Bitonic.nl -> BTC-e doen en dan daar verkopen voor Litecoinsquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:14 schreef droommoord het volgende:
hoe kom je eigenlijk aan litecoins? kun je het beste eerst bitcoins kopen en die dan weer omwisselen via btc-e? of wachten jullie altijd op voorraad bij litecoins.nl
BTC -> BTC-e -> LTCquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:14 schreef droommoord het volgende:
hoe kom je eigenlijk aan litecoins? kun je het beste eerst bitcoins kopen en die dan weer omwisselen via btc-e? of wachten jullie altijd op voorraad bij litecoins.nl
Je kan het ook via een user hier kopenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:22 schreef droommoord het volgende:
Dat dacht ik al ja. Jammer dat je dan zoveel transactiekosten maakt, zeker als je maar rond ¤50,- wil besteden
Litecoin is gewoon een uitvinding van de videokaartfabrikantenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:46 schreef lipjes het volgende:
Pff, nergens meer 7950's of R9 280x's te krijgen.
Daar gaat m'n crossfire setup
http://www.alternate.nl/X(...)104165/?event=searchquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:46 schreef lipjes het volgende:
Pff, nergens meer 7950's of R9 280x's te krijgen.
Daar gaat m'n crossfire setup
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:48 schreef droommoord het volgende:
oo je kan ook gewoon zo naar elkaar door-verkopen, tof zeg
Gevonden inderdaad en gekocht.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/X(...)104165/?event=search
Wellicht een apart topic voor scrypt mining ( litecoin en varianten ) en sha256 ( bitcoin, namecoin, peercoin en nog een paar ) mining? Bij sha256 zijn ze al wat verder met ASICs bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:14 schreef µ het volgende:
We gaan even nadenken waar minevragen het beste kunnen.
Zet ze voorlopig even in het centrale miningtopic: BIT / Centraal mining topic #7 | Zonder miners geen Bitcoin!.
Tot nu toe hebben we eigenlijk alleen nog GPU miners hier gehad, als er behoefte is aan een ASIC (dus SHA) topic kan die er zeker komen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:33 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Wellicht een apart topic voor scrypt mining ( litecoin en varianten ) en sha256 ( bitcoin, namecoin, peercoin en nog een paar ) mining? Bij sha256 zijn ze al wat verder met ASICs bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |