ChuckNorris heeft er 3x zoveelquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:57 schreef Robuustheid het volgende:
Meer dan genoeg..
Volgens mij heeft MagneT meeste bitcoins van iedereen op Fok. Of-ie ook in dit topic wilt bekendmaken, laat ik aan hem over.
Ik heb deze week enkele tientallen laten uitbetalen via Bitonic en Bitstamp, lukt prima, geld is al binnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:01 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Elk maand 1 tje cashen op Bitonic.nl.
Is het dan niet beter om na 01-01-2014 te cashen, dat is het peilmoment voor je aangifte in Box 3.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb deze week enkele tientallen laten uitbetalen via Bitonic en Bitstamp, lukt prima, geld is al binnen.
Opgeven in box 3 bij volgende belastingaangifte als je totaal boven de 21,000 vermogen uitkomt.
Vast wel maar de koers is nu goed en ik wil wat risico spreiden door 50% uit te betalen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:57 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Is het dan niet beter om na 01-01-2014 te cashen, dat is het peilmoment voor je aangifte in Box 3.
Nog steeds de nmc, maar nu buyorder voor 1.6 litecoins.quote:
Wel, dan spreek je toch met jezelf af om op een deposito spaarrekening te zetten waar je niet bij kan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef hoogmoeddeval het volgende:
ik heb er veel. erg veel. lang geleden begonnen en was erg enthousiast. was toen bijna niks. vrienden of familie nooit verteld. bizar en eng dat het ineens zoveel waard is. je leert jezelf echt kennen. en ik heb nog niks omgewisseld. en denk ook niet dat ik dat ooit ga doen. wel een spannend gevoel om te hebben want het geeft opties. maar ook wel treurig want ik kan me er niet toe zetten er iets mee te doen. ben te bang dat ik spijt ga krijgen waaraan ik het uitgeef en wil ook de verantwoordelijkheid niet. ik kan soms doen alsof ze niet bestaan. niemand weet er vanaf. het is toch maar informatie en wanneer ik het vergeet is het er niet meer.
Daarom heb ik nu ruim de helft laten uitbetalen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef hoogmoeddeval het volgende:
ik heb er veel. erg veel. lang geleden begonnen en was erg enthousiast. was toen bijna niks. vrienden of familie nooit verteld. bizar en eng dat het ineens zoveel waard is. je leert jezelf echt kennen. en ik heb nog niks omgewisseld. en denk ook niet dat ik dat ooit ga doen. wel een spannend gevoel om te hebben want het geeft opties. maar ook wel treurig want ik kan me er niet toe zetten er iets mee te doen. ben te bang dat ik spijt ga krijgen waaraan ik het uitgeef en wil ook de verantwoordelijkheid niet. ik kan soms doen alsof ze niet bestaan. niemand weet er vanaf. het is toch maar informatie en wanneer ik het vergeet is het er niet meer.
Hoeveel heb je er? Kun je hier anoniem toch rustig zeggenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef hoogmoeddeval het volgende:
Je bent gek! Ik kan wel huilen als ik dit lees... uit laten betalen die zooi! Geef het desnoods aan een goed doel, kun je nooit spijt van krijgenquote:Op woensdag 11 december 2013 00:10 schreef hoogmoeddeval het volgende:
zolang ik ze niet inwissel bestaan ze niet echt. en weet nog niet of ik dat wel wil
helft van de tijd voel ik stress over hoe mn leven zou veranderen en dat wil ik niet
misschien ga ik tijdens mijn pensioen wel kijken of ik er nog iets mee kan en zoniet pech
Eerlijk gezegd veranderde er bij mij helemaal niets, behalve dat ik me geen zorgen hoef te maken als m'n auto stuk gaat of m'n dak er afwaait.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:10 schreef hoogmoeddeval het volgende:
zolang ik ze niet inwissel bestaan ze niet echt. en weet nog niet of ik dat wel wil
helft van de tijd voel ik stress over hoe mn leven zou veranderen en dat wil ik niet
misschien ga ik tijdens mijn pensioen wel kijken of ik er nog iets mee kan en zoniet pech
De grens bij mij ligt of ik mijn leven er echt mee kan veranderen.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:10 schreef hoogmoeddeval het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |