quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:25 schreef LizzyYAY het volgende:
Klacht: Mensen die dit verband tussen Brian Griffin en Paul Walker niet leggen. Hoe achterlijk kun je zijn.
HOAX, tribalwars was een trollbot van de Russische geheime dienst.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:39 schreef adnapekkid het volgende:
Ik spreek regelmatig nog met de enige echte Tribalwars en hij denkt dat Paul Walker is neergeschoten door een Amerikaanse drone
Tribalwars is mijn neefjequote:Op dinsdag 3 december 2013 12:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
HOAX, tribalwars was een trollbot van de Russische geheime dienst.
Vergeet James Dean niet, dat was helemaal geen ongeluk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:40 schreef Koenani het volgende:
Diana ging ook dood in een auto net als Ryan Dunn en JFK, omgwtfbbq
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.miessie gelukt
gr gr
illurminatie
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:59 schreef Seconde het volgende:
wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.miessie gelukt
gr gr
illurminatieWat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
Dat moet Walker voorstellen.quote:
quote:1) Paul Walker made a movie in 2001 called JOYRIDE.
2) 9/11 happened in 2001 - Walker died in a Porsche Carrera GT/911.
3) Also starred in "The Skulls" about the Skull & Bones secret society.
4) Paul Walker has a movie coming out December 13 called HOURS where the poster says "Every Second Counts," which in this case it did - 13 is the number of the Illuminati.
5) Died 11/30 - The number 11 is the number of destruction and judgment and the death of man for the Illuminati.
6) Last movie Fast & Furious 7 - Seven is the number of completion.
7) Recently Brian from Family Guy died run over by a car in an episode where they go back in time to remove guns given to the Indians- Brian is the name of Paul Walker's character in Fast & Furious - Fast & Furious was the name of the secret program used by Eric Holder to give guns to the Mexican/Indians drug cartels to "turn the tide" in their war.
the Paul walker murder/sacrifice
9/11 is iets waar ik altijd mijn twijfels bij zou hebben of het echte verhaal klopt..quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:06 schreef DrSnuggle het volgende:
Terechte klacht!!
Net op een of ander dom "killuminatie" oid pagina gelezen:
9-11 was a terrorist attack on USA. Paul Walker got killed in a Porsche Carrera GT/911
OMG OMG OMG, conspiracy en alleszz. want de Carrera GT is ook echt een 911 en dat verband met 9-11 is wel freaking toevallig. ik krijg er rillingen over mijn lijf van.
Ik denk dat we daar ook nooit de echte waarheid over zullen weten. Maar het verband leggen tussen 9/11 en een porsche dat GEEN 911 is, is gewoon complete onzin.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:09 schreef Koenani het volgende:
[..]
9/11 is iets waar ik altijd mijn twijfels bij zou hebben of het echte verhaal klopt..
Maar om nou te zeggen dat Walker is vermoord door de weet ik het wat gaat beetje te ver
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |