Wil je die gauw even afkappen gaarne. Gr gr.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een telepathische band met domiengod
Kun je doorgeven dat hij snel weer Lisa Loeb moet draaien?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een telepathische band met domiengod
Ik laat m zometeen wel even radiohead draaien.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wil je die gauw even afkappen gaarne. Gr gr.
Altijd rond 11.40-45 ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Doet Domien zo vaak de MH draaien voor de GP.
Wie?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:04 schreef Pino112 het volgende:
Die Judith van vannacht bij Roos
Keiharde topshow.
Accordeonfile?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:05 schreef JDude het volgende:
Vlaamse verkeersinformatie zit altijd vol leuke woorden. Pechstrook, verkeerswisselaar, aanschuiven, accordeonfile.
Wel goed gevonden. Zo'n file die ontstaat door dat iemand opeens remt en de rest erachter dat dus ook moet doen.quote:
Het is weer zo'n dagquote:
Is ook gewoon Nederlands toch?quote:
Was het maar kutquote:
Komende vrijdag een retourtje Arnhem, rond 17u terugrijden naar huis. Dat wordt weer remlichten staren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is ook gewoon Nederlands toch?
Had ik laatst ook, midden op de snelweg sta je opeens stil om niks
Lekker bijbruinenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Komende vrijdag een retourtje Arnhem, rond 17u terugrijden naar huis. Dat wordt weer remlichten staren.
Ik heb gister m'n snor erafgehaald... Nou kan ik je venusheuvel niet meer schoonborstelenquote:
Geeft niks, tegenwoordig heb ik andere hobby's.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb gister m'n snor erafgehaald... Nou kan ik je venusheuvel niet meer schoonborstelen
Als dat geen keiharde neukseks wordt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mijn eerste tinder gesprek. Openingszin van de jongen in kwestie: hey. Ik hoi terug. Hij : hoe is het.
Dat wordt neukenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mijn eerste tinder gesprek. Openingszin van de jongen in kwestie: hey. Ik hoi terug. Hij : hoe is het.
"Met mij gaat het goed. Hoe gaat het met jou??"quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende zin in dan vast: Goed. Wat doe je in het dagelijks leven?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:34 schreef minthy het volgende:
[..]
"Met mij gaat het goed. Hoe gaat het met jou??"
Of "wat zijn je hobby's? "quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgende zin in dan vast: Goed. Wat doe je in het dagelijks leven?![]()
Ik ga wel even een gevatte zin verzinnen, want anders gaat het nergens heen.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |