Geen idee of het klopt.quote:In addition, they are air freighting units to the UK according to MCV, which means the 250,000 will grow very quickly over here, each planeload can bring around 10,000 units and I expect Sony have two or three arriving every day for the next two weeks. The big boat from China is expected on the 11th of December in Rotterdam, that is the massive pre-Xmas consignment for Europe.
Je vergeet te vermelden dat het in Hong Kong uiteraard veel beter geregeld is tegen een veel aantrekkelijkere prijs.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:53 schreef Yi-Long het volgende:
Zal wel even duren voor de nieuwe lading PS4's in de winkel ligt, of niet?
MM heeft 2e levering op 11 decquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:53 schreef Yi-Long het volgende:
Zal wel even duren voor de nieuwe lading PS4's in de winkel ligt, of niet?
Geldt die 3 halen 2 betalen actie ook voor PS4 games dat jij weet?quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:57 schreef Gauner het volgende:
Weet niet of het al voorbij was gekomen maar Saturn heeft verschillende PS4 games in de aanbieding voor een leuk prijsje:
http://www.saturn.nl/mcs/(...)31%3APlayStation%204
Helaas geen NBA2K.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:13 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Geldt die 3 halen 2 betalen actie ook voor PS4 games dat jij weet?
Tja, consoles via luchtvracht aanleveren is een vrij dure aangelegenheid. Meestal wordt die route alleen voor randapparatuur gebruikt.quote:
Hoe duur?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Morgen komt Tiny Brains uit op PSN:
In de USA iig 15.99 voor Plus leden, 19.99 voor de rest.quote:
Nee spekkievingers, dit heeft gewoon met supply te maken, en die verantwoordelijkheid ligt grotendeels gewoon bij Sony.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat het in Hong Kong uiteraard veel beter geregeld is tegen een veel aantrekkelijkere prijs.
Okido!quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de USA iig 15.99 voor Plus leden, 19.99 voor de rest.
Volgens mij zijn er maar 2 demo's, Fifa 14 en Trine 2.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:24 schreef Bolters het volgende:
[..]
Okido!
In de PSStore vind ik het nu ook kut om een demo te zoeken. Zie ze nergens staan
Maar lastig te vinden toch? Zie nergens een tabblad ofzo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar 2 demo's, Fifa 14 en Trine 2.
De Fifa 14 demo staat gewoon bij ''alle games'', de Trine 2 demo vind je bij de volledige game.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar lastig te vinden toch? Zie nergens een tabblad ofzo?
Tabblad is dan toch iets duidelijkerquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De Fifa 14 demo staat gewoon bij ''alle games'', de Trine 2 demo vind je bij de volledige game.
Net even geprobeerd maar lijkt niet te werken helaas.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:13 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Geldt die 3 halen 2 betalen actie ook voor PS4 games dat jij weet?
Mja, ik vind het menu van PS4 (en Store) ook niet geniaal. Chaotisch, boom, bos. Maar he, het werkt iig snel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:30 schreef Bolters het volgende:
[..]
Tabblad is dan toch iets duidelijker
Jammer dat je de volgorde van de tegels niet kan aanpassen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik vind het menu van PS4 (en Store) ook niet geniaal. Chaotisch, boom, bos. Maar he, het werkt iig snel.
We gaan binnenkort dan ook een aardige set aan PS4-games weggevenquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:47 schreef RedemptioN het volgende:
moet me gewoon inhouden met het kopen van extra games...
met resogun, cod en killzone ben ik voorlopig wel zoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |