hoe werkt dat een beetje ?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef videonatic het volgende:
Die van mij word alleen maar gebruikt voor Netflix
hoe is het aanbod? en wat kost het nouquote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef videonatic het volgende:
[..]
Je klikt een film aan en hij begint. Dusja, het werkt.
Daar zijn goedkopere apparaten voorquote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef videonatic het volgende:
Die van mij word alleen maar gebruikt voor Netflix
Netflix abbo = 7.99 per maandquote:Op woensdag 4 december 2013 13:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hoe is het aanbod? en wat kost het nou
kan ik die ergens zien ?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Netflix abbo = 7.99 per maand
Unblock US abbo = 3.49 per maand
Aanbod (met Unblock voor toegang USA/UK catalogus e.d.) = gigantisch
Vroeg me toch steeds vaker af of jij deze handige website kent: www.google.nlquote:Op woensdag 4 december 2013 13:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hoe is het aanbod? en wat kost het nou
ben gewoon lui. als iemand een goede link heeft. hoef ik niet te zoekenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vroeg me toch steeds vaker af of jij deze handige website kent: www.google.nl
Echt handigMoet je eens proberen.
Het op fok vragen en dan op een antwoord wachten en dan op die link klikken duurt 10x zo lang als naar netflix.nl te gaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:35 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ben gewoon lui. als iemand een goede link heeft. hoef ik niet te zoeken
Unlocator.com is gratis voorlopig dus scheelt weer 3,49¤quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met het Amerikaanse aanbod heb je denk ik geen NL ondertiteling he? Of is daar ook een mogelijkheid toe?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die 3,49 boeit me echt niks, en het werkt altijd.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:36 schreef Griebus het volgende:
[..]
Unlocator.com is gratis voorlopig dus scheelt weer 3,49¤
Klopt, wel Engelse ondertitels.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:36 schreef Bolters het volgende:
[..]
Met het Amerikaanse aanbod heb je denk ik geen NL ondertiteling he? Of is daar ook een mogelijkheid toe?
Je kan die Netflix gewoon bestellen via de ps4?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:36 schreef Griebus het volgende:
[..]
Unlocator.com is gratis voorlopig dus scheelt weer 3,49¤
Ja, app downloaden en inschrijven via daar.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Je kan die Netflix gewoon bestellen via de ps4?
thnx!quote:Op woensdag 4 december 2013 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, app downloaden en inschrijven via daar.
1e maand is gratis
Via MyCareerquote:Op woensdag 4 december 2013 13:40 schreef Bolters het volgende:
PBateman, weet jij inmiddels hoe je in NBA 2K 'The Park' kunt betreden? Zie alleen online quick games
Nee 3,49¤ is niet veel maar voor degenen die netflix eerst even willen proberen miscchien toch interessantquote:Op woensdag 4 december 2013 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die 3,49 boeit me echt niks, en het werkt altijd.(tunlr.net bv. niet, unlocator nooit geprobeerd maar ik vind het wel best zo, voor nog geen 12 euro per maand duizenden uren kijkplezier.
)
[..]
Klopt, wel Engelse ondertitels.
MediaMarkt had toch ook ¤5 aanbetaling oid? Dat was in ieder geval reden voor mij om hem daar niet te pre-orderen. Misschien dat ze daarom nog moeite doen voor deze mensen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zijn er mensen die hem niet hebben opgehaald dan?
Netflix is toch gewoon een digitale videotheek, zoals Videoland etc?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:42 schreef Griebus het volgende:
[..]
Nee 3,49¤ is niet veel maar voor degenen die netflix eerst even willen proberen miscchien toch interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |