Want? De games zijn regiovrij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:30 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Krijg je dan geen restricties als je de multiplayer wilt gaan doen?
Speel je dan met een EU of US account?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:37 schreef byah het volgende:
[..]
heb Fifa en NFS gekocht, speel bij beiden gewoon tegen onze duitse buren
Ik weet niet of ik je op PSN heb ^^quote:
Oh oke, ik meende namelijk te begrijpen dat bepaalde games die je koopt in de US store mutliplayer problemen kon opleveren.quote:
Heb je toegevoegd. Wil je nu spelen? Dan zet ik een twitch aanquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:30 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je op PSN heb ^^
Voeg mij anders even toe mocht dat niet zo zijn: Bartcoah
Je reageert nu niet, dus ga ff aan de slag met BF4. Anders zit ik nutteloos te wachtenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:30 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je op PSN heb ^^
Voeg mij anders even toe mocht dat niet zo zijn: Bartcoah
Nee, je moet een geldige manier van betalen hebben, en volgens mij moet je cc dus op een Amerikaans adres zijnquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:32 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Oh oke, ik meende namelijk te begrijpen dat bepaalde games die je koopt in de US store mutliplayer problemen kon opleveren.
Dat zou overigens dan wel vreemd zijn, waarom zouden mensen dan nog games kopen in de EU store dan in de US store. Zou dat komen uit pure onwetendheid, wat ik ook had?
kan je ook met PayPal betalen? Heb geen CCquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, je moet een geldige manier van betalen hebben, en volgens mij moet je cc dus op een Amerikaans adres zijn
ik heb via offgamers.com $100,- aan psn prepaid cards gekocht voor ¤74,-quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
kan je ook met PayPal betalen? Heb geen CC
Voor zo ver ik weet niet, maar geen idee. Ik heb een cc, dus dat is geen punt voor mequote:Op dinsdag 3 december 2013 16:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
kan je ook met PayPal betalen? Heb geen CC
Als je het niet zeker weet zou ik eerst ff een demo downloaden en die spelen, anders zonde van je geldquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:57 schreef RRuben het volgende:
Hmm twijfel.. BF4 of NFS of NBA? Hebgeen verstand van basketbal maar ziet er wel vet uit
ja okee maar dan zit je altijd nog met een paar euro saldo waar je niks mee kan ofzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet niet, maar geen idee. Ik heb een cc, dus dat is geen punt voor mePrepaidcards moeten toch wel lukken?
ja is goedquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je het niet zeker weet zou ik eerst ff een demo downloaden en die spelen, anders zonde van je geld
Let wel dat dit een US kaart is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
http://www.pcgamesupply.com/buy/Sony-Playstation-Network-50/
Hier kan je ook met paypal betalen.
Dat is ook precies de bedoeling; daar ging de discussie ook over.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:15 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Let wel dat dit een US kaart is.
Best tof!quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:42 schreef Bolters het volgende:
Ik duik weer ff Resogun in. Wordt pittig, dus kijk zeker mee! www.twitch.tv/boltersss
Dan druk je hem nog een keer in (share knop) en dan doe je stop streaming?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:14 schreef videonatic het volgende:
Weet iemand een handleiding over de sharing functies? Ik wil die video opname uit zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |