kijk er toch niet na, luister alleen :pquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Haha
Tenenkrommend. Waarom zet je het niet op engels?
Ik ben Nederlands, wat jij doet moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:18 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Sowieso software of games niet in het Engels instellen
ah kijk daar wacht ik op ;-)quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
We gaan binnenkort dan ook een aardige set aan PS4-games weggeven
dit dusquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Praten Engels, ondertiteling Nederlands. Sowieso soms wel makkelijker met als ze duidelijk willen maken wat je moet doen, ook al ben je goed in Engels.
Dan is je oor of engels dus niet goed genoeg. Echt nog nooit nodig gehad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Praten Engels, ondertiteling Nederlands. Sowieso soms wel makkelijker met als ze duidelijk willen maken wat je moet doen, ook al ben je goed in Engels.
idd, ruim begrip van goed heeft zij danquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is je oor of engels dus niet goed genoeg. Echt nog nooit nodig gehad.
Sorry hoor, maar ik kan echt niet altijd verstaan wat ze zeggen in die dingen. Engelse ondertiteling vind ik ook geen probleem.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, ruim begrip van goed heeft zij dan
Youri Mulder in FIFA.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:15 schreef Pheno het volgende:
Ik vind vooral de Nederlandse stemmen erg. Qua ondertiteling gebruik ik eigenlijk nooit. Maar he, iedereen moet dat voor zichzelf weten.
Dan maar Hans Kraaij jr?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Youri Mulder in FIFA.
Dan kunnen ze er beter ook een touw bij doen zodat je zelfmoord kan plegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |