quote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef Bartcoah het volgende:
Xbox one kan de laatste 30 seconden opnemen van je gameplay
That's cute...
[ afbeelding ]
Hehehequote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef Bartcoah het volgende:
That's cute...
[ afbeelding ]
Nee, dit is nog wachtlijst van de eerste levering. Ze hebben ook een wachtlijst voor 2e leveringquote:Op woensdag 4 december 2013 15:32 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wachtlijst schuift door.Stel je bent nummer 4 van levering 2 en ze hebben er nog 4 van geannuleerde pre-orders, dan heb je mazzel (en een ps4).
Speelveld met andere regels dan die van NBAquote:
Xbox One kan 5 minuten opnemen overigens, neemt niet weg dat je dat nog steeds vantevoren moet aanzetten t.o.v. PS4quote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef Bartcoah het volgende:
That's cute...
[ afbeelding ]
Oke, meer freestyle denk ik?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Speelveld met andere regels dan die van NBA
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:18 schreef Principia het volgende:
[..]
De regels van de straat, je weet zelf
kan je het bij de ps4 uberhaubt wel uitzetten, want het neemt me toch een zooi ruimte inquote:Op woensdag 4 december 2013 16:11 schreef byah het volgende:
[..]
Xbox One kan 5 minuten opnemen overigens, neemt niet weg dat je dat nog steeds vantevoren moet aanzetten t.o.v. PS4
Knalluh!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef Bolters het volgende:
Ik duik de singleplayer van BF4 ff in. Maar wel op m'n gemak http://www.twitch.tv/boltersss
Goeie vraag ja, ik wil al die zooi meteen uitzetten.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kan je het bij de ps4 uberhaubt wel uitzetten, want het neemt me toch een zooi ruimte in
Pas op met MP doen erna, kan je je SP save kosten.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef Bolters het volgende:
Ik duik de singleplayer van BF4 ff in. Maar wel op m'n gemak http://www.twitch.tv/boltersss
Je geluid werkt niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef Bolters het volgende:
Je bent er zelf bij als je het aanzet.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kan je het bij de ps4 uberhaubt wel uitzetten, want het neemt me toch een zooi ruimte in
Dat moet er nog in gepatched worden bij BFquote:
Dacht dat de PS4 automatisch de laatste 15 minuten gameplay opneemt?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je bent er zelf bij als je het aanzet.
De xbox one neemt ongevraagd soms dingen op.
Dat doet de PS4 >niet<.
Nee, want dat zou mijn hele libary vol moeten staan met Killzone & Resogun footage.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat moet er nog in gepatched worden bij BF
[..]
Dacht dat de PS4 automatisch de laatste 15 minuten gameplay opneemt?
Nee want hij neemt alleen automatisch de laatste 15 minuten op, dus wat jij in het afgelopen kwartier gespeeld zou hebben zeg maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee, want dat zou mijn hele libary vol moeten staan met Killzone & Resogun footage.
Raar verhaal aangezien ik mijn ps nu meerder malen aan en uit heb gezet en ik maar 2 15mins clips heb.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee want hij neemt alleen automatisch de laatste 15 minuten op, dus wat jij in het afgelopen kwartier gespeeld zou hebben zeg maar.
Tsja, zo is het iig gecommuniceerd door Sony.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:06 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Raar verhaal aangezien ik mijn ps nu meerder malen aan en uit heb gezet en ik maar 2 15mins clips heb.
Dit is iig de laatste keer dat ik bij saturn webshop bestel.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:51 schreef Rossdale het volgende:
Leuk die aanbieding bij saturn, maar Black flag is nog steeds niet verzondenNiet dat ze even laten weten dat ze de game helemaal niet op voorraad hebben ofzo...
Goed dat je het zegt. Maar ik ga sowieso eerst de SP uitspelen. Daarna pas de MP. schijnt toch nog niet goed te werkenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pas op met MP doen erna, kan je je SP save kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |