quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan je weer 's ochtends eens wat anders krabben dan je zak
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:24 schreef friemelaar het volgende:
Jij begint over antivries over je zak te smeren, niks de TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt ook alles doorquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij begint over antivries over je zak te smeren, niks de TT
trusten trevquote:
Slaap lekkerquote:
hij wil gewoon geen ijsballenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij begint over antivries over je zak te smeren, niks de TT
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij wil gewoon geen ijsballen
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Meld het ff als je Gaston op de bank heb zitten.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
1,4 mlj / 323 = ¤ 4334,37 MINSTENS
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch 4300 euro per lot dan.
Moet hij wel op mijn letters vallen. Anders moeten we het delen met alle loten van 301 verschillende postcodes, dat zou 60 euro wordenquote:
Dat doen ze altijd hardstikke live en 's avonds enzulks.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Die komt hier niet binnen hoor, als ze dat bekend maken zit ik nog op werk
[..]
[..]
[..]
Moet hij wel op mijn letters vallen. Anders moeten we het delen met alle loten van 301 verschillende postcodes, dat zou 60 euro worden
als het niet meer loten wordenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Die komt hier niet binnen hoor, als ze dat bekend maken zit ik nog op werk
[..]
[..]
[..]
Moet hij wel op mijn letters vallen. Anders moeten we het delen met alle loten van 301 verschillende postcodes, dat zou 60 euro worden
Ik denk dat ze zich daar wel tegen ingedekt hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het niet meer loeten worden
zie editquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich daar wel tegen ingedekt hebben.
Daar had ik al overheen gelezen.quote:
Om zeven uur al, ik begin pas om een uur of twaalf dus dan ben ik pas om half zeven weg van werk, anderhalf uur reistijdquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd hardstikke live en 's avonds enzulks.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het niet meer loten worden
Dan zou je een leuke verassing hebben als je thuis komt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Om zeven uur al, ik begin pas om een uur of twaalf dus dan ben ik pas om half zeven weg van werk, anderhalf uur reistijd
[..]Ach we zien wel, alles is meer dan welkom nu
Het is de novembertrekking dus dan zijn ze een beetje laatquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar had ik al overheen gelezen.
Maar ik denk dat ze de mensen die nu nog lid worden in dat postcodegebied niet meedelen in de prijs.
De timing is perfect, ik kom niet rondquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou je een leuke verassing hebben als je thuis komt.
en waarom nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar had ik al overheen gelezen.
Maar ik denk dat ze de mensen die nu nog lid worden in dat postcodegebied niet meedelen in de prijs.
Zelfs al zou het maar een meiertje of anderhalf zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De timing is perfect, ik kom niet rondmaar laat ik maar niet te vroeg juichen
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en waarom niet
ze vragen aan KG nou toch ook of ie niet mee wil doen?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is de novembertrekking dus dan zijn ze een beetje laat
kom je daar nou meequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is de novembertrekking dus dan zijn ze een beetje laat
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en waarom niet
ze vragen aan KG nou toch ook of ie niet mee wil doen?
Ik heb een lotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |