Je begrijpt wel dat vrouwen juist van lange mannen houden? Je mag jezelf juist gelukkig prijzen met 2 meter.quote:Op dinsdag 3 december 2013 03:34 schreef Monopoly het volgende:
Stel je niet aan, je kan wel janken of je kan je best doen er iets van te maken.
Ik ben zelf 2 meter en ik heb nooit moeite gehad terwijl ik met kop en schouder overal bovenuit steek, ook in de kroeg. Iedereen ziet je, ook als je een pot bier drinkt terwijl iemand je een schuine mop verteld en je tyfushard moet lachen, of dat je helemaal op gaat in de muziek en lekker waus staat te dansen. Iedereen ziet het, en ik sta regelmatig compleet voor lul.
Maar goed, klagen helpt niet, je moet er gewoon schijt aan hebben en geen neuk geven. Wat maakt jou het uberhaupt uit wat anderen van je denken? 't is toch jouw leven? Jij moet het beste er van maken en dit soort dingen zijn gewoon uitdagingen.
Waarschijnlijk reageer ik op een troll, maar goed.
Haat is niets anders dan een weerspiegeling van jouw eigen gedachte. Think positivequote:Op maandag 2 december 2013 23:21 schreef Jiang153 het volgende:
Ik word gehaat om mijn lichaamslengte, en nu ben ik heel verdrietig
Dus jij zegt dat jij er geen problemen mee hebquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Haat is niets anders dan een weerspiegeling van jouw eigen gedachte. Think positive
Problemen met negatief denken ? Op welk vlak bedoel je? Ik heb een ander visie/definitie over "probleem"quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:29 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat jij er geen problemen mee heb
quote:
Met mijn lengte, maar zal vast wel zo zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Problemen met negatief denken ? Op welk vlak bedoel je? Ik heb een ander visie/definitie over "probleem"
Nee, waarom zou ik?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Met mijn lengte, maar zal vast wel zo zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |