Ik zie je foto niet op m'n Blackberry. Maar in een quote kan ik ze aanklikken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef Kper_Norci het volgende:
Sjimmie besloot dat het ook weer tijd werd voor zijn schoonheidslaapje
[ afbeelding ]
Thanks! BB altijd al apart gevonden, ooit 1 keer één gehad, kon niet wennen aan dat priegeltoetsenbordje. Maar dat kan ook aan mijn worstvingers liggen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik zie je foto niet op m'n Blackberry. Maar in een quote kan ik ze aanklikken.
Tot zover dit geneuzel.
Mooie foto btw
Ik zou het gewoon doen hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:14 schreef Candaasje het volgende:
Goed zo Greys! Wat fijn!![]()
Diva en Cas mogen hun schoen voerbakje zetten bij de dierenwinkel.....ergens vind ik een (gratis
) traktatie best leuk (uiteraard bekijk ik wel even of het enigszins 'verantwoord' is) maar ik zie mezelf, als toch op papier in elk geval volwassen zijnde, nog niet echt een voerbakje inleveren bij de kassa
![]()
Ik kom er vrij vaak ja, om hooi te halen, ik denk dat ze me inmiddels wel van gezicht kennenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen hoorTenminste, als je er toch wel eens komt.
Een meisje van de hondencursus hier is in de twintig en die had ook gewoon haar hondenvoerbakje gezet bij de dierenwinkelMaakt toch niet uit?
Moet je er dan in jouw geval een briefje in doen dat het knijnen betreft?Anders krijg je mss de verkeerde traktatie hahaha!
Dit soort uitspraken vragen natuurlijk om hele foute opmerkingenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Wat een lieve Boe en Sjimmie pics!
Ik heb twee gaatjes laten vullen en EENTJE ZELFS ZONDER VERDOVING![]()
Waar het hart vol van is....quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken vragen natuurlijk om hele foute opmerkingen
Pas op he, ik moet morgen weer naar Oudenbosch!quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken vragen natuurlijk om hele foute opmerkingen
Gezellig, moeten er nog meer gaatjes gevuld wordenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op he, ik moet morgen weer naar Oudenbosch!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gezellig, moeten er nog meer gaatjes gevuld worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Waar staat die?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:50 schreef Oognip het volgende:
Ik vind hem echt heel leuk Qalleen zou ik niet 2x 'ook al' in 1 zin doen
Soms kan ik heel goed naar je happen, ook al lijk je niet altijd de reden erachter te snappen.quote:
Leukquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Soms kan ik heel goed naar je happen, ook al lijk je niet altijd de reden erachter te snappen.
Ooh, wacht.
Edit : fixed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |