Ja zeker, voor hen ook hoor, want alle bestelde spullen voor hun huis en kantoor staan al een eeuwigheid overal in opslag, dus zelf willen ze ook dat het nu echt snel geregeld is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja dan snap ik wel dat ze wat soepeler zijn, maar alsnog is het wel tof hoorEn wel balen dat de verhuizing weer uitgesteld is zeg
![]()
quote:Ik rij ook op en neer met grote afstand en bij mij zijn ze ook soepeler dat wel. Maar of ze echt zo soepel zijn als ik nu ga vragen weet ik niet..Klote is dat als je dan moet wachten ja, dan word je alleen maar meer zenuwachtig. Maar ben je echt gebonden aan dat gesprek, of kan je een eerder apart gesprek aanvragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee.quote:
Nee, geen enkel teken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ook, voor Kitty!
Al zal ze in de binnentuinen met veel verstopplekken gelukkig minder last hebben van harde wind
Nog steeds geen enkel teken?
En sorry als het een stomme vraag is omdat ik die tuinen dus niet goed voor me zie, maar zou je mss nog kunnen aanbellen bij de mensen van de vier tuinen waar het 't meest waarschijnlijk van is dat ze zou kunnen zitten en bv met een zaklamp onder dat tuinhuisje gaan gluren waar ze mss onder kon, om te kijken of je ogen ziet oplichten?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee, geen enkel teken.
Ja, ik heb gisteren met een zaklamp onder het huisje getuurd, maar ik zag niks.
We zitten dagelijks in die tuinen. Ik overdag en Re 's avonds. Soms uren achter elkaar en geen enkel teken van leven.
Pff, kan me voorstellen hoe je je voeltquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee, geen enkel teken.
Ja, ik heb gisteren met een zaklamp onder het huisje getuurd, maar ik zag niks.
We zitten dagelijks in die tuinen. Ik overdag en Re 's avonds. Soms uren achter elkaar en geen enkel teken van leven.
Wat een veranderingquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
Oeh, ik moet zo naar de tandartsTijd gaat sneller dan ik dacht!
Even nog met Biet wandelen en dan richting Rhoon. Tot straks
Dank je wel. Ja, ik mis haar vreselijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Pff, kan me voorstellen hoe je je voeltIk duim en hoop in ieder geval voor je mee
Ja het is bizarquote:
kan ik aannemen. ik duim nog steeds mee voor een goede afloopquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je wel. Ja, ik mis haar vreselijkIk hoop maar dat ze snel de moed vindt om tevoorschijn te komen... (Als ze nog leeft).
Geen flauw idee. Wel zonde...quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heeft zijn vrouw dan zo lang gewacht met reageren? En sterkte met de hond!
Dat klinkt ook een beetje als camperen voor hunquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zeker, voor hen ook hoor, want alle bestelde spullen voor hun huis en kantoor staan al een eeuwigheid overal in opslag, dus zelf willen ze ook dat het nu echt snel geregeld is.
En ze hebben er zelf ook ellende van als ik met de Smart ergens tegenaan schuif of van een brug af waai, dus dat is wel prettig idd dat ze zich dat beseffen![]()
Ik kan wel eerder een gesprek aanvragen, maar dat gaat ze niet doen. Dan moet mijn accountmanager vanuit omg. Hilversum naar Culemborg komen. En dat terwijl ze de 17e ook al komt voor andere collega's. Dus dat snap ik ook welquote:[..]
Klote is dat als je dan moet wachten ja, dan word je alleen maar meer zenuwachtig. Maar ben je echt gebonden aan dat gesprek, of kan je een eerder apart gesprek aanvragen?
Echt zo kutquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je wel. Ja, ik mis haar vreselijkIk hoop maar dat ze snel de moed vindt om tevoorschijn te komen... (Als ze nog leeft).
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het is bizarMaar ik ben er heeeeeeel blij mee!
Van die enorme angst is bijna helemaal niets meer over![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga d'r nog net niet fluitend heen nu... wauw!
Bahquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes Krees![]()
Ik ben ooit met gladheid frontaal op een boom geknald met 80 km per uur, maar heb er gelukkig geen rijden met slecht weer-angst aan over gehouden.
Lijkt me heel vervelend als je dat wel hebt![]()
Indaha, is poes al opgehaald?
Hoofdwond, en zo'n beetje alles gekneusd wat er te kneuzen vielquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
BahBen je er zonder kleerscheuren van af gekomen?
Oh wauw, heftig zegquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoofdwond, en zo'n beetje alles gekneusd wat er te kneuzen viel![]()
Het was langs een diepe vaart waarbij in de bocht 3 boompjes stonden, dus ergens ben ik wel blij dat ik die heb gepakt ipv te water![]()
Politie zei toen hij de auto zag " ik hoef je niet te vragen of je je gordel wel om had, want zo niet, dan had je hier nu niet meer gezeten"
Ben 1 dag thuisgebleven en die dag erna met de auto van m'n ouders weer gaan werken met een lading pijnstillers.
Wowquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoofdwond, en zo'n beetje alles gekneusd wat er te kneuzen viel![]()
Het was langs een diepe vaart waarbij in de bocht 3 boompjes stonden, dus ergens ben ik wel blij dat ik die heb gepakt ipv te water![]()
Politie zei toen hij de auto zag " ik hoef je niet te vragen of je je gordel wel om had, want zo niet, dan had je hier nu niet meer gezeten"
Ben 1 dag thuisgebleven en die dag erna met de auto van m'n ouders weer gaan werken met een lading pijnstillers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |