quote:
Op woensdag 4 december 2013 21:16 schreef Robuustheid het volgende:[..]
Ze moeten eerst wennen aan het idee van Bitcoin. De mogelijkheden van PPC erbij zijn dan even wat teveel, aangezien de Bitcoin al voor meesten 1 grote acrabrada is. Logisch ook.
Ik heb posities in PPC, en niet om te kijken wat het koers dit jaar/volgend jaar doet, maar voor het geval dat Bitcoin doorbreekt. Dan komen de altcoins die de flaws van Bitcoins oplossen aan bod (wat LTC niet is), en de PPC is de altcoin met de grootste marketcap, en dus ook het voordeel van first movement. Of dat gebeurt is, eerder afhankelijk van de vraag of Bitcoin dermate regulier zal worden.
En uit je reactie heb ik het idee dat je een scholier of student bent. Dan mag ik hopen dat je niet al te diep zit in PPC, anders zou ik toch wel even uitchecken..
Student. Maar ¤25 hoor. Dus dat is geen reden voor paniek bij mij.
Maar goed. Je hebt wel gelijk. Als Bitcoin al acracadabra is, dan is voor de meeste mensen iets als PPC helemaal een brug te ver. Dat zou inderdaad pas een reëel alternatief zijn als Bitcoin eerst ingevoerd zou worden.
Als je voor de lange termijn investeert loop je wel weer het risico dat er een betere coin wordt gemaakt. Dat risico heb je sowieso met alle cryptocurrency hoor, maar zeker als je je investering wil maken over zo'n lange periode.
Ik heb ze ook van BTC-E afgedaan en veilig in mijn wallet gestopt. Zodat ik niet geneigd ben snel te verkopen.

We delen trouwens de mening over LTC. Het argument dat LTC het zilver zou zijn vind ik echt onzin. Bitcoins kun je opbreken in heel veel decimalen en daar kun je ook hele kleine eenheden voor gebruiken, dat het eigenlijk geen verschil maakt of je met BTC of LTC betaalt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2013 21:26:23 ]