SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat komt omdat alles op de Xbox one 'special' is. De spelers/users trouwens ook.quote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Maver24 het volgende:
Op de xbox one staat er bij de special packs niksFeyenoord Rotterdam![]()
open 400 7500 coins packs.quote:Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Welke speler zal hij hebben? En ik ga alles behalve een 50k pack openen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Hahah ik ben echt dom. Engelse tijd is tuurlijk een uur vooruit ipv achteruit![]()
![]()
![]()
Heb toch nog wat aan mijn pakje kunnen verdienenquote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 21:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb toch nog wat aan mijn pakje kunnen verdienen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
[..]
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
[..]
![]()
EA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ghilas en Kleber deden het bij mij allebei erg goed. Ghilas verkocht voor 9 miljoen, Kleber is 12,5 waard maar niemand wil hem tot nu toe.. ondanks topscorer Portugese league.quote:Op maandag 2 december 2013 21:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had zo'n lijstje met wonderkidsmaar de helft zat niet in mn spel en de rest wilde niet komen of stonden me nog minder aan dan Jetro. Had geen enkele LB dus Retro en Boilesen gehaald, allebei tering vaak blessa. Probeerde ze al te slijten in de winter. Kelvin is mn 2e spits.
![]()
IF Zusi heb ik gisteren verkocht voor 99.5k en nu kan ik hem voor 90k terugkopen.. maar ik heb de NIF versie voor 2.9k gekocht. Niet dat ik binnenkort nog FUT ga doen maar toch![]()
![]()
Ik moest natuurlijk wel even EA tweeten!!!twitter:Luca_Tobi twitterde op maandag 02-12-2013 om 21:31:55@EASPORTSFIFA OH MY GAWD!!!!!! THANKS YOU SO MUCH EA!!! YOU JUST MADE MY DAY!!! http://t.co/VWcCtxUlfJ reageer retweet
![]()
Ik speel maar met 1 spits (Jackson) en die is 99% van de tijd fit, wissel m ook amper. Kleber is nu verhuurd.quote:Op maandag 2 december 2013 21:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ghilas en Kleber deden het bij mij allebei erg goed. Ghilas verkocht voor 9 miljoen, Kleber is 12,5 waard maar niemand wil hem tot nu toe.. ondanks topscorer Portugese league.![]()
Dat soort gasten zijn echt chill..heb ik ook met Mitrovic. Die kan gewoon altijd 90 minuten spelen eigenlijk..enige reden dat ik hem soms "rust" geef is om talenten te laten spelen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik speel maar met 1 spits (Jackson) en die is 99% van de tijd fit, wissel m ook amper. Kleber is nu verhuurd.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik moet wel eerlijk bekennen dat je geluk hebt met Theo Janssen. Vaak is het de enige rare, omdat hij niet met andere spelers in een pack past. De dikzak dat het is.quote:Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik moest natuurlijk wel even EA tweeten!!!twitter:Luca_Tobi twitterde op maandag 02-12-2013 om 21:31:55@EASPORTSFIFA OH MY GAWD!!!!!! THANKS YOU SO MUCH EA!!! YOU JUST MADE MY DAY!!! http://t.co/VWcCtxUlfJ reageer retweet
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja ik speel ook met 1 spits maar Ghilas speelde de cups en scoorde daarin veel dus werd meer waard. 2de seizoen Jackson blessa -> Kleber. Nu heb ik Gabriel Barbosa verhuurd en die komt in januari terug. Verder heb ik de nieuwe 'Michael Owen' en die is nu al even goed als Kleber (wat betreft scout rapport) en is pas 17quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik speel maar met 1 spits (Jackson) en die is 99% van de tijd fit, wissel m ook amper. Kleber is nu verhuurd.![]()
![]()
matig.quote:Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat je geluk hebt met Theo Janssen. Vaak is het de enige rare, omdat hij niet met andere spelers in een pack past. De dikzak dat het is."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die Ghilas heeft bij mij nog geen pot gespeeldquote:Op maandag 2 december 2013 21:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik speel ook met 1 spits maar Ghilas speelde de cups en scoorde daarin veel dus werd meer waard. 2de seizoen Jackson blessa -> Kleber. Nu heb ik Gabriel Barbosa verhuurd en die komt in januari terug. Verder heb ik de nieuwe 'Michael Owen' en die is nu al even goed als Kleber (wat betreft scout rapport) en is pas 17![]()
![]()
Weet je wie pas matig is...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik moet ook niet zo zeuren, er zit niet eens een 75 rated player in.quote:Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat je geluk hebt met Theo Janssen. Vaak is het de enige rare, omdat hij niet met andere spelers in een pack past. De dikzak dat het is.![]()
Ik denk dat ik ook zo'n pack koop.Geen idee wat ik met mijn coins moet, dus #yolo
Als je twee legends krijgt wil ik de goedkoopste.quote:Op maandag 2 december 2013 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik ook zo'n pack koop.Geen idee wat ik met mijn coins moet, dus #yolo
![]()
![]()
Je moet er gewoon nog 1 halen. Hoe groot is de kans dat je weer een kut pack krijgt. Volgens mij valt dat te verwaarlozen...quote:![]()
Oh, zo slecht is het niet zie ik.Benzema gaat voor 19k. Verder nog een Mascherano en een Subotic.
Die zijn allebei alleen 800c.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Weet je wie pas matig is...Ik wilde zeggen dat hij een betere voetballer is dan jij, maar dat is op dit moment niet gepast, want blessure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
BENZEMAAAAAAA. Lucky fucker ben je ook hoor tjonge jonguh. Verdien je toch 19k (-600c omdat je hem niet kan discarden) meer dan ik!quote:Op maandag 2 december 2013 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, zo slecht is het niet zie ik.Benzema gaat voor 19k. Verder nog een Mascherano en een Subotic.
Die zijn allebei alleen 800c.![]()
Al mijn IF van Dijks voor 180k voor de hand gedaan (90k inkoop). Staan ze er nu op voor minstens 300k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vanmiddag verkocht voor 160k.quote:Op maandag 2 december 2013 21:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Al mijn IF van Dijks voor 180k voor de hand gedaan (90k inkoop). Staan ze er nu op voor minstens 300k
Wat ben je toch een schatje. Mij eenquote:onder de riem steken op deze manier. Mijn avond kan niet meer kapot
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
AIVD gebeld.quote:Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje. Mij eenonder de riem steken op deze manier. Mijn avond kan niet meer kapot
quote:Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je doet maar. Ik stap nu in de auto, ben over 3 minuten het land uit.Ik moest hier veel te hard om lachen.
Het was niet eens een grap. Grensovergang Hazeldonk ftwquote:Op maandag 2 december 2013 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]Ik moest hier veel te hard om lachen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik neem aan van wel, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Net zoiets als FCP dus."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Mangala - Maicon - Otamendi - Reyes heb ik nu.quote:Op maandag 2 december 2013 22:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maicon gewoon RB joh. Mangala en Otamendi CB of Reyes als je Mangala LB speelt![]()
Keep us posted.quote:Op maandag 2 december 2013 22:01 schreef Reemi het volgende:
Ik heb ook wel zin in zo'n leuk 50k pakje.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij maakt er waarschijnlijk wel winst op.quote:Op maandag 2 december 2013 22:01 schreef Reemi het volgende:
Ik heb ook wel zin in zo'n leuk 50k pakje.![]()
Reyes en Maicon omdraaien want Maicon heeft een groen bolletjequote:Op maandag 2 december 2013 22:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mangala - Maicon - Otamendi - Reyes heb ik nu.Reyes rood volgens mij?
![]()
True value for moneyquote:Op maandag 2 december 2013 22:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inderdaad, want Jadson Jadson Michael Jadson.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
fucking sissoko manquote:Op maandag 2 december 2013 22:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inderdaad, want Jadson Jadson Michael Jadson.![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nah, Reyes rood en Maicon oranje.. Wel iets beter, maar win toch al 4-0quote:Op maandag 2 december 2013 22:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Reyes en Maicon omdraaien want Maicon heeft een groen bolletjeReyes rood volgens mij?
![]()
![]()
13k ja. Gelukkig is dat samen met de Ramos uit mijn ST pack wel weer 50k.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ho ho. Nu ga je het een lopen compenseren met het andere. Dat is geen zuivere ROI-methode.quote:Op maandag 2 december 2013 22:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
13k ja. Gelukkig is dat samen met de Ramos uit mijn ST pack wel weer 50k.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik studeer dan ook geen economie.quote:Op maandag 2 december 2013 22:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ho ho. Nu ga je het een lopen compenseren met het andere. Dat is geen zuivere ROI-methoden.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dit komt niet in de excel-bestandjes.quote:Op maandag 2 december 2013 22:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ho ho. Nu ga je het een lopen compenseren met het andere. Dat is geen zuivere ROI-methoden.![]()
Ik wist het pas bij Barca en City.quote:Op maandag 2 december 2013 22:09 schreef Zhano het volgende:
Yaya Toure wist ik al toen ze bij Metallurg waren#KoningVoetbal
Nu even wat drinken tijdens de reclame![]()
![]()
Dacht dat wij al vriendjes warenquote:Op maandag 2 december 2013 22:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kaka, Mangala & Taarabt... Wat een bazen pakje!!!
Ik had ook Bruno César, vriendjes worden?![]()
![]()
Kijk maar uit dat je Xbox vriendjes je niet verstotenquote:Op maandag 2 december 2013 22:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja weet ik toch![]()
Maar iedereen mag het nu weten![]()
![]()
?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:
Holy Jizzballsquote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
als dit hem inderdaad gaat worden konden er wel weer eens heel veel packs geopend gaan wordenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dat zou zomaar kunnen. Staan voor mijn gevoel geen spelers tussen die er niet in horen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
als dit hem inderdaad gaat worden konden er wel weer eens heel veel packs geopend gaan wordenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goed moment om mijn laatste coins er doorheen te jassen lijkt me.quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
als dit hem inderdaad gaat worden konden er wel weer eens heel veel packs geopend gaan worden![]()
mis alleen rooney nog.
al zou ik niet weten wie er dan uit moetPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
En Jahanbakhshquote:Op maandag 2 december 2013 22:27 schreef FCsuarez het volgende:
mis alleen rooney nog.
al zou ik niet weten wie er dan uit moet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoveel goede spelers... Denk niet dat EA dat doet hoor. Die brengen Bale en Robben niet tegelijkertijd.quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
als dit hem inderdaad gaat worden konden er wel weer eens heel veel packs geopend gaan worden![]()
Toornstra zal er vast niet inzittenquote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alireza_Jahanbakhshquote:Op maandag 2 december 2013 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
??
dit staat bij de reserves
[ afbeelding ]
boetius dus not serious
Gast scoorde toch een wereldgoal tegen AZ
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Leiwakabessy hebben ze ook overgelsagenquote:Op maandag 2 december 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jahanbakhsh zit niet in FUT omdat zijn naam te moeilijk is voor EA.![]()
![]()
Batshuayiquote:Op maandag 2 december 2013 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
??
[ afbeelding ]
boetius dus not serious
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
JIzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op maandag 2 december 2013 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
??
[ afbeelding ]
boetius dus not seriousRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar genoeg Polen met moeilijke namen zitten er wel in.quote:Op maandag 2 december 2013 22:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Leiwakabessy hebben ze ook overgelsagen![]()
zal wel weer zo afkomen dat niet boetius er woensdag in zit maar van rhijn dus niet te snel komen trapziequote:Op maandag 2 december 2013 22:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
JIzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar genoeg Polen met moeilijke namen zitten er wel in.![]()
![]()
Komen doe ik toch wel daar heb ik een IF Boetiues niet voor nodig.quote:Op maandag 2 december 2013 22:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal wel weer zo afkomen dat niet boetius er woensdag in zit maar van rhijn dus niet te snel komen trapzieRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
jij ouwe geilpijpquote:Op maandag 2 december 2013 22:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Komen doe ik toch wel daar heb ik een IF Boetiues niet voor nodig.![]()
ik smeer m laterzzzga vast bedenken wat ik met mijn IF lahm uit mijn free pack van morgen ga maken
#FreeTrapz![]()
IF Pipita HiguainAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sletjequote:Op maandag 2 december 2013 22:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De Bredase versie van Barbie op RTL5
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
shit wordt duurquote:Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goed moment om mijn laatste coins er doorheen te jassen lijkt me.
$1.64Q'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 22:38 schreef Zhano het volgende:
Die in die rolstoel zou ik wel aanduwen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Cinzia (1 van de 2 assistentes) ziet er op TV wel mooi uit maar de foto's op internet vallen wat tegen: http://instagram.com/cinziaofficial
gr gr![]()
Die in die rolstoel zou ik wel aanduwen.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik zie niks tegenvallen hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Cinzia (1 van de 2 assistentes) ziet er op TV wel mooi uit maar de foto's op internet vallen wat tegen: http://instagram.com/cinziaofficial
gr gr
Bronze packs leveren de laatste tijd niks meer op en fitnesskaarten verkopen bijna niet eens meer. Ik ben benieuwd wat voor packs we straks gaan krijgen.![]()
Inderdaad, wat een mormel zeg.quote:Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
gr gr
#wouldnotbang![]()
Zou haar ook met kracht uit mn bed schoppen ja. Lekker Doritos eten in bed, blikje energy erbij..quote:Op maandag 2 december 2013 22:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een mormel zeg.
#wouldnotbang![]()
Ik zeg alleen dat ik die foto's niet bijzonder vind.quote:Op maandag 2 december 2013 22:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou haar ook met kracht uit mn bed schoppen ja. Lekker Doritos eten in bed, blikje energy erbij..
Ik zette hem per ongeluk op RTL 5#ILENO
![]()
waar de fok is rembrandt van rhijn?quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
waar de fok is pelequote:Op maandag 2 december 2013 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar de fok is rembrandt van rhijn?![]()
Dat herhalen ze nu echt al 10 jaar ofzo, bizarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die in die rolstoel zou ik wel aanduwen.![]()
![]()
![]()
Haha iddquote:Op maandag 2 december 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat herhalen ze nu echt al 10 jaar ofzo, bizar
Feyenoord Rotterdam![]()
Hopelijk niet. Ibra is al 150k gezakt sinds ik hem kreegquote:Op maandag 2 december 2013 23:12 schreef Maver24 het volgende:
Hopelijk komen er ook nog 100k packs. Denk het niet hoor maar je weet het niet![]()
![]()
Een bomis gewoon een zink 901 lawinepijl
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb toch maar een aantal 15k packs geopend.. dat was niet slim. Wel kreeg ik mijn eerste gold IF dit jaar.![]()
Laat mij Daisy van ze zonnestudio maar aanduwen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook niet ff zeggen welkequote:Op maandag 2 december 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb toch maar een aantal 15k packs geopend.. dat was niet slim. Wel kreeg ik mijn eerste gold IF dit jaar.![]()
![]()
Zeker? Vond die steunkousen en dat plaszakkie toch wel errug opwindendquote:Op maandag 2 december 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Laat mij Daisy van ze zonnestudio maar aanduwen![]()
![]()
Als je dan toch een RM (Pedro Leon) overweegt, doe dan de goede Pedroquote:Op maandag 2 december 2013 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Pedro Leon IF, Ibai Gomez, Nolito of David Villa op LM in 41212?![]()
![]()
high/lowquote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je dan toch een RM (Pedro Leon) overweegt, doe dan de goede Pedromaar toch D. Villa gekozen
![]()
he ea what is gonna be the team of the week so im gonna buy some players for profit as how they are ralking about on fok forum which im lurking for pretty a while now.
heb ik gemaild naar ze ff kijken wat t wordt hou jullie op de hoogte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: