Omdat er zoveel zijn zijn hier ook Franse scholen en lullen ze allemaal Frans tegen elkaar als ze op hun kinderen wachten buiten schoolquote:Op maandag 2 december 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah joh die blijven toch de hele dag binnen wanneer ze ontdekken dat er niemand frans tegen hun terug praat
De schuld van de joden. Ik zweer!quote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat er zoveel zijn zijn hier ook Franse scholen en lullen ze allemaal Frans tegen elkaar als ze op hun kinderen wachten buiten school
Er wonen ook heel veel Joden hier in Noord Londonquote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De schuld van de joden. Ik zweer!
Ik ben een keer met middelbare school in Straatsburg geweest. Ongelooflijk dronken geworden haha.quote:Op maandag 2 december 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)eaux-Strasbourg.html
LR ziet nu een verband.quote:Op maandag 2 december 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wonen ook heel veel Joden hier in Noord London
Je ne parle pas de Francais bitch, en dan geef je ze een hoekquote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat er zoveel zijn zijn hier ook Franse scholen en lullen ze allemaal Frans tegen elkaar als ze op hun kinderen wachten buiten school
Hahahaquote:Op maandag 2 december 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ne parle pas de Francais bitch, en dan geef je ze een hoek
In dat dorp waar jij woontquote:Op maandag 2 december 2013 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Er wonen hier trouwens erg veel Polen, ik las een keer 20k.
Gut, und du meine Dame?quote:
Ik vind het een hoerige onderkruipsel taal voor kutvolkquote:
Achteraus.quote:Op maandag 2 december 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gut, und du meine Dame?
Mein Deutsch gehts achteruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |