Ja, maar je krijgt ze t'm de 13de, en kan ze uitgeven vanaf de 14de. Helaas zit de Ikea hier niet om de hoek, en dan moet ik dus 2 keer heen en weer..quote:Op maandag 2 december 2013 22:30 schreef Haque het volgende:
Koop iets kleins dan krijg je die bon en dan koop je iets groots
quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:12 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Je weet dat je er maar 1 per transactie mag gebruiken? Dus niet bij 200 euro afrekenen 4 bonnen inleveren, dat werkt niet.
dan kan je toch ook wel 4 keer naar binnen en iets kleins kopen op één dag?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:15 schreef SiIk het volgende:
[..]Maar aangezien ik een bed + lattenbodems + matras, en ook nog een nieuwe kast nodig heb kan ik er wel 4 gebruiken. Dan maar apart afrekenen
quote:Op donderdag 5 december 2013 07:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan kan je toch ook wel 4 keer naar binnen en iets kleins kopen op één dag?
kassa's zat om niet iedere keer dezelfde kassière te treffen
quote:Op maandag 2 december 2013 22:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt ze t/m de 13de, en kan ze uitgeven vanaf de 14de. Helaas zit de Ikea hier niet om de hoek, en dan moet ik dus 2 keer heen en weer..
ja en? het gaat toch om het krijgen van 4 waardebonnen? niet om het uitgeven van die waardebonnen.quote:
*zucht*quote:Op donderdag 5 december 2013 12:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja en? het gaat toch om het krijgen van 4 waardebonnen? niet om het uitgeven van die waardebonnen.
ja het is handiger om dat een ander op te laten knappenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
*zucht*
Het is onpraktisch om op maandag die bonnen te vergaren met kleine dingetjes om daarna op dinsdag ze uit te geven.
Als anderen het niet gebruiken wel jaquote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja het is handiger om dat een ander op te laten knappen
Je hebt gelijk, zullen we FHF maar sluiten dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja het is handiger om dat een ander op te laten knappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |