Hij schijnt Koning Voetbal hooligan te zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 21:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Iemand uit Hoofddorp met 70 volgers neem ik niet serieus.
3e bekerronde in Oezbekistan is deze week live op Al Jazeera 2quote:Op maandag 2 december 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er deze week nou helemaal geen voetbal?
Daar blijf je voor thuis.quote:Op maandag 2 december 2013 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
ADO - Heerenveen en GAE - Heracles op woensdag.
Echte mannen maken iets duidelijk via een ludiek grapje, jammer dat jij het direct op de man moet spelenquote:Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die zal voorlopig z´n muil wel houden.
twitter:
Ik verwijder reacties voor de grap.quote:Op maandag 2 december 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echte mannen maken iets duidelijk via een ludiek grapje, jammer dat jij het direct op de man moet spelen
RonDanja.
Pas als zijn hoofd er af gaat overweeg ik te kijken.quote:Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef Gramulanion het volgende:
Humberto's snor gaat er vanavond af.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pas als zijn hoofd er af gaat overweeg ik te kijken.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verwijder reacties voor de grap als ludieke actie
RonDanja.
Echte mannen pakken zo'n iemand keihard aan tijdens een LARP event.quote:Op maandag 2 december 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echte mannen maken iets duidelijk via een ludiek grapje, jammer dat jij het direct op de man moet spelen
RonDanja.
boem koekoek golllllll atletiiiiitwitter:notoiredomoor twitterde op maandag 02-12-2013 om 21:09:37@RJPS30 Je bent zelf een karikatuur. reageer retweet
VBL / De Eredivisietoto 2013/2014 #2quote:
Alleen die van mijzelf zijn goed.quote:Op maandag 2 december 2013 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vind het sws kapot gaar dat users hier tweets van nietszeggende mensen hier posten.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:10 schreef Sala-adin het volgende:
Vind het sws kapot gaar dat users hier tweets van nietszeggende mensen hier posten.
twitter:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |