juist 80% van mijn niet hetero escapades waren via viaquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor hetero's.
Nja, ik denk het beste dus dat ik het aan die man kan vragen. Hij weet wel een beetje hoe en wat. Dus ook waar ik eventueel moet wezen wil ik een mannelijke vent vinden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 06:04 schreef Bep het volgende:
Kijk gewoon eens op internet waar er homotenten zijn en ga er gewoon heen. Ze komen niet vanzelf naar jouw. Het is misschien even wennen de eerste paar keer alleen maar als je het probeert valt het best mee. Als je iets graag wilt zal je in actie moeten komen !
Nee, allemaal te dun en te intellectueel. Niet mijn dingquote:Op dinsdag 3 december 2013 06:57 schreef bijdehand het volgende:
Hey TS lopen het op het hbo geen mannen voor je rond?
Aight aight.quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik woonde vroeger in Amsterdam en sportte bij fit4less (vlakbij club Panama). Die sportschool zit helemaal vol met brede homo mannen.. dus dan sla je meteen 2 vliegen in 1 klap.. je komt je huis uit en leert andere gasten kennen.
succes!.
Jong, doe niet alsof je me kentquote:Op dinsdag 3 december 2013 07:36 schreef Semisane het volgende:
Oh..en één tip...laat je zeikerige en "oh-ik-heb-zo-veel-medelijden-met-mezelf" toontje flink achterwegen als je ooit de stap zet om buiten je eigen kringetje te stappen...het niet enkel erg irritant, maar gewoon een totale afknapper. Zeikers zoals jij, zal je dan ook enkel zien in een hoekje van een uitgaanstoko, zielig naar hun drankje starend.
Zonder lust kan er wel liefde zijn, maar slechts vriendschappelijke liefde. Althans, zo zie ik dat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus jij denkt echt dat liefde zo werkt dat je niet kunt houden van iemand die 94 kilo weegt?
Je verwart liefde en lust
niet verschillende soorten liefde
Voor jou geldt hetzelfde als voor die andere pipo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:38 schreef JustAsEasy het volgende:
Nee ik heb niks tegen homo's. Mijn pap is er zelf een. Maar door mensen zoals jou, nja vul maar in
Nja ik zag toch wel redelijk veel mannen met elkaar flirten, een paar probeerden hevig oog contact te zoeken, een vriend van mij die daar werkte die vertelde dat daar wel eens rare dingen gebeurden, een werknemer zelf was homo en die zei grappend ook van "je zou eens moeten weten wat hier gebeurd", als ik af en toe iemand vroeg of hij bezig was met die halters of stang zeiden ze toch wel op een bepaalde manier "nee hoor" en dan gingen ze op een bepaalde manier praten waarvan ik toch dacht van ahhh.. die valt op mannenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Aight aight.
En hoe wist je dat ze homo waren dan? Daar werd gewoon openlijk over gesproken?
Het enige wat je doet is zeiken als een klein kind op dit forum en je vind het raar dat dat eruit wordt gelicht in een reply?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:59 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jong, doe niet alsof je me kent
Dit forum is voor mij gewoon een boksbal waar ik even tegen alles en iedereen kan aantrappen. Ik ben in het echte leven totaal niet zo.
Dus douw er een sok in.
als je echt betoverd bent door iemand word opeens heel veel heel sexyquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:00 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zonder lust kan er wel liefde zijn, maar slechts vriendschappelijke liefde. Althans, zo zie ik dat.
Oke, apart xDquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nja ik zag toch wel redelijk veel mannen met elkaar flirten, een paar probeerden hevig oog contact te zoeken, een vriend van mij die daar werkte die vertelde dat daar wel eens rare dingen gebeurden, een werknemer zelf was homo en die zei grappend ook van "je zou eens moeten weten wat hier gebeurd", als ik af en toe iemand vroeg of hij bezig was met die halters of stang zeiden ze toch wel op een bepaalde manier "nee hoor" en dan gingen ze op een bepaalde manier praten waarvan ik toch dacht van ahhh.. die valt op mannen. oh ja en een paar stellen stonden af en toe hevig te zoenen terwijl iedereen zat te fitnessen
![]()
Je moet trouwens niet denken dat het een soort super gay gym is of zo, maar ik heb nog nooit zo veel homo's op een plek gezien dan bij een gay bar.
Jochie, ga jij je alsjeblieft lekker bezig houden met je eigen zielige leventje. Als je zoveel beter was zat je hier nu niet ruzie te zoeken met iemand die volgens jou niets waard is. Dus kom de waarheid en daarmee je eigen triestheid onder ogen, en laat mij met rust. Ik heb geen behoefte aan jou.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het enige wat je doet is zeiken als een klein kind op dit forum en je vind het raar dat dat eruit wordt gelicht in een reply?
Mijn ervaring is, mensen die zoveel janken als jij doet op dit forum, zijn in het echte leven niet veel anders. Als er dus één iemand is die er een sok in moet douwen, dan is het de persoon die naar je terug zit te janken in de spiegel.
Tja, ik ben nog nooit betoverd door iemand. Ik weet ook niet of dat bij mij echt zo werkt. Sommige mensen zijn daar niet gevoelig voor denk ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je echt betoverd bent door iemand word opeens heel veel heel sexy
Nja, we shall seequote:Op dinsdag 3 december 2013 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat jonge mensen altijd denken dat zij de uitzondering zijn tot het leven het tegendeel bewijst
Djeez wat een bejaarde uitspraak
maar goed ik denk het wel echt
Ik ben niet degene die constant zit te janken op een forum.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jochie, ga jij je alsjeblieft lekker bezig houden met je eigen zielige leventje.
Welnee...ook als ik beter was zat ik je te zieken op dit forum...het is amusant, dat is al de reden die ik nodig heb.quote:Als je zoveel beter was zat je hier nu niet ruzie te zoeken met iemand die volgens jou niets waard is.
Gossie gossie gossie, echt waar? Ik heb verder geen behoefte aan je jank-topics, maar ja dat heb je op een forum...zo kom je jank-topics tegen en zo komen er ongenode gasten reageren in datzelfde topic. Als je geen reacties wilt...wellicht moet je dan tegen je moedertje janken ipv op een forum.quote:Dus kom de waarheid en daarmee je eigen triestheid onder ogen, en laat mij met rust. Ik heb geen behoefte aan jou.
Onnozele nichtquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:13 schreef Semisane het volgende:
Gossie gossie gossie, echt waar? Ik heb verder geen behoefte aan je jank-topics, maar ja dat heb je op een forum...zo kom je jank-topics tegen en zo komen er ongenode gasten reageren in datzelfde topic. Als je geen reacties wilt...wellicht moet je dan tegen je moedertje janken ipv op een forum.
Grappig dat jij dat zegt.quote:
Het interesseert me dan ook totaal geen ene ruk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Vriend, jij weet echt niet wie je voor je hebt
Daarom blijf je posten hè nulletje. Krijg je niet genoeg aandacht van je mannetjequote:Op dinsdag 3 december 2013 20:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het interesseert me dan ook totaal geen ene ruk.
Nee, ik blijf posten omdat...quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:48 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Daarom blijf je posten hè nulletje.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
...het is amusant, dat is al de reden die ik nodig heb.
Blijf jij lekker posten nichtje. Ik verspil geen letter meer aan jouquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee, ik blijf posten omdat...
[..]
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Blijf jij lekker posten nichtje. Ik verspil geen letter meer aan jou
Ik heb 2 vriendinnen. Maar ik heb het met hun niet over die dingen. Heb sowieso geen behoefte aan de sticker ''homovriend''. Maar gelukkig zijn die meiden sowieso niet zo dat ze me er anders om zouden behandelen als ik ze vertelde dat ik van de mannen was.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:01 schreef mrspoeZ het volgende:
Heb je geen vriendinnen ook? Heel wat meiden vinden het helemaal leuk om met een homovriendje mee 'op jacht' te gaan in een gaydisco, lekker mannen kijken en zo.
Je denkt dat ze dat nog niet weten?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:04 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik heb 2 vriendinnen. Maar ik heb het met hun niet over die dingen. Heb sowieso geen behoefte aan de sticker ''homovriend''. Maar gelukkig zijn die meiden sowieso niet zo dat ze me er anders om zouden behandelen als ik ze vertelde dat ik van de mannen was.
Nou, ik heb het met een van de twee besproken, jaren geleden. En aangezien die ander ook weet dat ik nog nooit een vriendin heb gehad, zal ze dat vast vermoeden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je denkt dat ze dat nog niet weten?
Even voor jouw info: ik bedoel het áárdig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:04 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik heb 2 vriendinnen. Maar ik heb het met hun niet over die dingen. Heb sowieso geen behoefte aan de sticker ''homovriend''. Maar gelukkig zijn die meiden sowieso niet zo dat ze me er anders om zouden behandelen als ik ze vertelde dat ik van de mannen was.
dan ben je de enige homo ter wereld zonder gaydarquote:Op maandag 2 december 2013 20:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Tja, ken jij andere opties dan? Gewoon mannen gaan aanspreken op straat lijkt me niet erg verstandig...
Ow, maar ik had ook helemaal niet het idee dat je het onaardig bedoelde hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:11 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Even voor jouw info: ik bedoel het áárdig.
Dat is ook niet wat ik ermee wilde zeggen. Ik vind het gewoon zelf leuk soms om met een homomaat naar een gayfeest te gaan en dan met hem te gaan bekijken wat er rond loopt, wat er potentieeltjes zijn en hoe hij die leukerd daar kan aanspreken. Hysterische avonden, noemen we dat :-)
Hoe weet je dat nou, als je het niet met ze bespreekt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ow, maar ik had ook helemaal niet het idee dat je het onaardig bedoelde hoor
T'is alleen dat ik er gewoon niet zo'n zin in heb om die dingen met vrouwen te bespreken. De manier waarop vrouwen die dingen beleven is niet hetzelfde.
Onzin. Ik geloof niet in een gaydar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan ben je de enige homo ter wereld zonder gaydar
ik geloof niet in homo's, problem solvedquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:16 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Onzin. Ik geloof niet in een gaydar.
Omdat ik m'n hele leven al onder vrouwen heb gezeten. Ik weet hoe vrouwen over mannen praten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:15 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, als je het niet met ze bespreekt?
Nja, ze vragen er verder niet na. En dat bevalt me prima. Ik heb er een hekel aan als mensen vragen stellen over m'n liefdesleven (dat ik niet heb). Vandaar ga ik ook met vrijwel niemand om.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je niet gewoon nog issues met je geaardheid? Anders komt dat toch wel te sprake bij je vrienden? Het is dan sowieso deel van je identiteit
het is alsof je nooit spreekt over je werk of zo
Ik ben gewoon niet bereid om de consequenties ervan te dragen als ik het wel over die onderwerpen heb. En ik geloof er ook niet in dat me dat gelukkiger zal maken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik lees vooral 'ik zit met mezelf in de knoop, ik ben ongelukkig' etc
mensen en onderwerpen vermijden zoals je beschrijft is niet heel normaal of een teken van een content mens
Ik ga wel met mensen om, maar oppervlakkig. Ik diep het contact niet uit. Houd ze op een bepaalde afstand zodat ze niet te dichtbij komen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
met vrijwel niemand om gaan gaat toch wel ver hoor
Ondanks de vreemde zin ben ik het er wel mee eens. Als iemand een geweldig innerlijk heeft dan wordt die gene idd zoveel knapper in je ogenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
als je echt betoverd bent door iemand word opeens heel veel heel sexy
vind je dat nou zelf niet een beetje apart?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:56 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ga wel met mensen om, maar oppervlakkig. Ik diep het contact niet uit. Houd ze op een bepaalde afstand zodat ze niet te dichtbij komen.
Ik snap zeker waar je op doelt, maar mannen staan nu eenmaal niet erg acceptabel tegenover homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind je dat nou zelf niet een beetje apart?
dat ligt maar net aan de mannen waar je mee om gaatquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:16 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik snap zeker waar je op doelt, maar mannen staan nu eenmaal niet erg acceptabel tegenover homoseksualiteit.
Je hebt wel een punt. Maar ik kan daar momenteel echt niet overheen stappen. Zou het vreselijk vinden om openlijk te moeten zeggen dat ik op mannen val. Dan zou m'n hele leven alleen nog draaien om confrontaties met mensen. Ik zou het ook echt niet kunnen hebben om vervelend commentaar erover te krijgen, en dan wordt dat voor mij gewoon slaande ruzie. Dus ik stel me dan altijd voor dat m'n leven dan nog dieper afzakt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:35 schreef dingesdedinges het volgende:
Dat je mensen liever op afstand houdt, begrijp ik tot op zekere hoogte wel (heb ik zelf ook gedaan; zij het om andere redenen dan jij). Toch is het op den duur killing voor je geestelijke gezondheid. Zo heb ik het tenminste ervaren. Ik werd een paranoïde, depressief en misantropisch wrak en ben heel eind op weg geweest naar de zelfvernietiging. Misschien moet je in contacten met andere mensen meer van jezelf geven. Dat is ook een bruikbaar filter. Degenen die je afwijzen (om je homoseksualiteit bijvoorbeeld) zijn toch de moeite niet waard. Maar je moet dat niet als het ware vantevoren voor andere mensen gaan beslissen. Laat ze maar komen en zie dan of ze je gezelschap waard waard zijn
Verder heb ik de indruk - zoals anderen al hebben aangegeven - dat je overdreven gefixeerd bent op het uiterlijk van je potentiële dates. Ook dit is iets waar ik zelf mee geworsteld heb. (Wellicht ter compensatie van mijn diepgewortelde perceptie dat ik heel lelijk ben.) Bedenk echter dat dat wat je aantrekkelijk vindt in mannen niet noodzakelijk vaststaat, maar kan evolueren in de loop van je persoonlijke groei. Zo vond ik obese vrouwen altijd spuuglelijk. Maar opeens zag ik, ongeveer twee jaar geleden, op Amsterdam CS bij een erg dikke vrouw opeens, dwars door alle vetlagen heen, de buitengewone schoonheid. Alsof toen het kwartje viel. Helaas was het maar een heel vluchtige ontmoeting. Toch heb ik daardoor geleerd: als je er maar enigszins voor openstaat, dan is je perceptie van wat aantrekkelijk is bijna onbeperkt kneedbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |