Ja, maar, nu kan ik niet makkelijk punten scoren terwijl ik mijn calculus leer, snap dat dan.quote:Op maandag 2 december 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon bedoeld voor basisschool/middelbare school scholieren of voor mensen die hun wiskunde van de basisschool/middelbare school weer op willen frissen
Pas de laatste 1/3e van die vierkantjes moet ik echt filmpjes bij kijken enzo, die eerste 2/3e (waarvan dus al een kwart mastered is) is echt nog heel makkelijk te doen. Maar je moet dus eerst alles practicen (net zo lang vragen beantwoorden en filmpjes kijken totdat je 5 vragen achter elkaar goed hebt) en dan moet je nog 4x een vraag in die categorie goed beantwoorden in die mastery challenges. Dus je moet echt ziek veel simpele dingen doen om alle simpele dingen mastered te krijgen
En ik wil wel alles een beetje op volgorde doen zodat ik straks niks aan basis mis als ik met vectors bezig ga enzo, want zo ver ben ik op de middelbare school niet gekomen met mijn vwo 3
Veel plezier bbyquote:
Postte je door het slotje ja?quote:Op maandag 2 december 2013 19:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Er moet een pop-up komen als een topic is gesloten.
Neen, na dat ik zag dat alles rood was, dacht ik van meh, delete post.quote:Op maandag 2 december 2013 19:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Postte je door het slotje ja?
Jaquote:Op maandag 2 december 2013 19:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Er moet een pop-up komen als een topic is gesloten.
Ja, jij, ga jij mij eens natuurkunde geven?quote:
Ga dan terug naar vwo 3quote:Op maandag 2 december 2013 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar, nu kan ik niet makkelijk punten scoren terwijl ik mijn calculus leer, snap dat dan.
Alhoewel ik nu wel limieten heb gevonden.
quote:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja![]()
Post wel eens door slotjes
3 vwo? Nooit gezeten hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga dan terug naar vwo 3dan kon je dit gebruiken
hehee
Ik hoef verder niks te leren dus zoiets er tussendoor is wel baas
Why?quote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, jij, ga jij mij eens natuurkunde geven?
Omdat mijn huidige docent natuurkunde me niks leert.quote:
Oei…quote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef Lt.Surge het volgende:
112Twente
Steen door ruit van rijdende auto gegooid in Enschede; in de auto zat een vrouw met twee kinderen; getuigen gezocht: http://t.co/FGMIi3mEw8
Kijk LB, nieuws.
BAM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |