quote:Op woensdag 4 december 2013 16:51 schreef picodealion het volgende:
Ik heb ooit overwogen zo'n site te maken maar dan over negers.
Dit opent weer heel wat mogelijkheden voor de trivia.quote:
Maar dan moet ik al dat zielige dierenleed weer opzoekenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Doe er nog maar zo een de volgende keer dan!
Dieren, niet alleen hondenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het zijn ook honden die fictief sterven, niet echt. Blijkbaar staat er een ander icoontje bij als ze wel echt het loodje leggen. Waar houden mensen zich mee bezig ..
Waarom lig je om half 7 in bed? Nachtdienst gehad? Ziekjes?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:23 schreef wyccie het volgende:
Ik kruip mijn bed uit, ga eten en een filmpje kijken!
Jullie mogen kiezen welke, ik geef zo een paar opties.
Klopt,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er zoveel films met Rubiks cubes dat je er een lijst van kan maken...quote:Op woensdag 4 december 2013 20:00 schreef picodealion het volgende:
Staat o.a. in mijn iCheckMovies lijst "Movies with Rubik's Cubes in them"
Het is mij niet opgevallen dat er een RC in die film zatquote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef picodealion het volgende:
Er staan er 28 in mijn lijst, en nee die niet Lemans
Dan ben ik het gewoon vergeten denk ik. Het was wel een erg goede film vond ik toen ik em gezien hebquote:Op woensdag 4 december 2013 20:13 schreef picodealion het volgende:
Belangrijkere rol zelfs dan een aantal andere films die ik in de lijst heb.
Ik vind op die foto zijn voorhoofd ook redelijk herkenbaar (ook al draagt ie daar een pruik...)quote:Op woensdag 4 december 2013 20:46 schreef picodealion het volgende:
McDowell heeft een herkenbare neus.
En Rubik, the Movie, ooit gepland voor 2011, gaat ook niet doorquote:Op woensdag 4 december 2013 20:04 schreef picodealion het volgende:
Er staan er 28 in mijn lijst, en nee die niet Lemans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |