SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Mooie meisjes met lelijke, allesverhullende sjaalshier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Het bleek erg moeilijk om foto's te googlen die bij de klacht horen. Op facebook genoeg te vinden maar die ga ik niet plaatsen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:40 schreef vera166 het volgende:
Die eerste is lelijk ja maar de rest valt wel mee jatog
Nee, het is godverdomme irritant.quote:Op maandag 2 december 2013 19:11 schreef Nikonlover het volgende:
Ik vind het wel schattig
Sowieso zijn meisje die het koud hebben schattigggg![]()
![]()
![]()
en dus terechte klachtquote:Op maandag 2 december 2013 19:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS' klacht is dat hij door de sjaal niet meer goed hun tietjes kan zien.
Ik vind het lievvvvvvvvvquote:Op maandag 2 december 2013 19:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nee, het is godverdomme irritant.
Viezerikken die naar meisjes glurenquote:Op maandag 2 december 2013 19:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS' klacht is dat hij door de sjaal niet meer goed hun tietjes kan zien.
Mooie kleur.quote:Op maandag 2 december 2013 19:25 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Terechte klacht. Vooral in combinatie met de onsmakelijke kleur van uitgedroogde mosterd die ze meestal hebben.
[ afbeelding ]
jaloers want niemand gluurt naar uquote:Op maandag 2 december 2013 19:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik vind het lievvvvvvvvv![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Viezerikken die naar meisjes gluren
quote:Op maandag 2 december 2013 19:27 schreef Seconde het volgende:
[..]
jaloers want niemand gluurt naar u
gr gr
Klopt. Stijve tepels zijn erectie-opwekkend schattig.quote:Op maandag 2 december 2013 19:11 schreef Nikonlover het volgende:
Ik vind het wel schattig
Sowieso zijn meisje die het koud hebben schattigggg![]()
![]()
![]()
Dan hoor je gewoon lekker dicht tegen je vent aan te kruipen/lopen, in plaats van zo'n ding om je nek te doen. Zal hij waarschijnlijk ook meer waarderen.quote:
Fotooooquote:
Wat als je geen vent hebt..quote:Op maandag 2 december 2013 20:46 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dan hoor je gewoon lekker dicht tegen je vent aan te kruipen/lopen, in plaats van zo'n ding om je nek te doen. Zal hij waarschijnlijk ook meer waarderen.
Dat probleem zal nu spoedig opgelost zijn.quote:
Hoe dan?quote:Op maandag 2 december 2013 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat probleem zal nu spoedig opgelost zijn.
Volgens mij zijn er op FOK! genoeg single mannen die zich maar al te graag aanbieden.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 20:52 schreef Grielen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er op FOK! genoeg single mannen die zich maar al te graag aanbieden.
Nee, ik heb maar één man in m'n leven.quote:Op maandag 2 december 2013 20:52 schreef Grielen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er op FOK! genoeg single mannen die zich maar al te graag aanbieden.
Je zei wat als je geen vent hebt?quote:Op maandag 2 december 2013 20:53 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar één man in m'n leven.
quote:
Nou, ik heb er op 't moment geen maar ik ben wel verliefd.quote:Op maandag 2 december 2013 20:54 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je zei wat als je geen vent hebt?
Wees eens duidelijk, je hebt zojuist weer heel mannelijk FOK! in verwarring geschopt
Het is nog allemaal nieuw dus.quote:Op maandag 2 december 2013 20:53 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar één man in m'n leven.
En je mag tegen hem aankroelen of is het een onbereikbaar persoon?quote:Op maandag 2 december 2013 20:58 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Nou, ik heb er op 't moment geen maar ik ben wel verliefd.
Hij woont niet dichtbij.quote:Op maandag 2 december 2013 20:59 schreef Grielen het volgende:
[..]
En je mag tegen hem aankroelen of is het een onbereikbaar persoon?
Alles binnen een straal van 100km is dichtbij, anders is ie je niet waard. Wat is een fucking uurtje rijden nouquote:
385 km en het is helaas veel moeilijker dan je denkt.quote:Op maandag 2 december 2013 21:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
Alles binnen een straal van 100km is dichtbij, anders is ie je niet waard. Wat is een fucking uurtje rijden nou
als het 385 km is dan maak jij het jezelf moeilijk.quote:Op maandag 2 december 2013 21:04 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
385 km en het is helaas veel moeilijker dan je denkt.
Ik ben geen 15 jaar oud, en sowiezo billen > tieten.quote:Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef DillonFrancis het volgende:
Dan doe je toch een winterslaap? Dan komen de rokjes en zomerjurkjes vanzelf terug, kan je weer lekker naar tieten staren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |