Het was niet de eerste keer dat ik gebeld werd door die begeleider omdat mevrouw het weer eens te bond had gemaakt, of niet kwam opdagen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:49 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]![]()
Mits het natuurlijk niks met een bekende van je te maken heeft. Maar als iemand ergens te laat komt en ik dan word gebeld ga ik die persoon er niet bij naaien. Lekkere vriend ben je dan
Oh jee, het lijkt er op dat ze de verloren dochter van mijn buurvrouw is. Hou haar alsjeblieft daar.quote:Op maandag 2 december 2013 18:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vaak genoeg tegen haar gezegd dat ze met haar instelling het beste gewoon in een kartonnen doos kan gaan slapen, en dat ze moet veranderen voor haar eigen best wil.
Maar dat is dan het ene oor in, en het andere oor uit.
Ik doelde op dat je fucking veel tweets hebt voor zo weinig volgersquote:Op maandag 2 december 2013 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat ik al zei.
Vrienden van mij begonnen me TheBradge te noemen, en ook in m`n bandje kreeg ik die bijnaam al gauw, omdat ik een grote U2 fan ben, en ik vond het eerst onzin, maar iedereen noemde me zo, dus na verloop van tijd dacht ik "ik vind het opzich wel tof klinken, ik ga hem gebruiken voor de lol"
Ohhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 2 december 2013 18:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik doelde op dat je fucking veel tweets hebt voor zo weinig volgers.
Moet je dat tegen haar zeggen en als ze niet luistert is het niet jou pakkie aan. En moet je ophouden met contact met haar hebben. Hier help je haar in ieder geval helemaal niet meequote:Op maandag 2 december 2013 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het was niet de eerste keer dat ik gebeld werd door die begeleider omdat mevrouw het weer eens te bond had gemaakt, of niet kwam opdagen.
op een gegeven moment is de koek gewoon op, en dan meld ik gewoon wat er is gebeurd.
Ja, die loslopende koetjesreep snapt me toch nietquote:Op maandag 2 december 2013 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhh
nou je was ook niet erg duidelijk hoor
Ooh op die manier, ja... Daar kan ik heel kort over zijn:quote:Op maandag 2 december 2013 18:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik doelde op dat je fucking veel tweets hebt voor zo weinig volgers.
Omdat voor haar iemand anders erin heeft geslapen, gezweet, gekotst, zich gevingerd heeft, zich afgetrokken heeft en er waarschijnlijk ook wel 's nachts een keer in gepist heeft. Misschien zelfs een diarreeaanval gehad.quote:Op maandag 2 december 2013 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom daar gaan slapen als ze een bed heeft staan bij een of andere liefdadigheidsinstelling?
quote:Op maandag 2 december 2013 18:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh op die manier, ja... Daar kan ik heel kort over zijn:
Twitter is mijn uitlaat klep, voor de korte berichtjes.
Voor de lange berichten is dat meestal óf Fok, of gewoon een notepad.
Ja, hallo, ik roep zulke dingen niet zomaar. Die diagnose was makkelijk gesteld.quote:Op maandag 2 december 2013 18:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik dénk dat ze kwaad op me is omdat die begeleider heeft verteld wat ik heb gezegd.
(Ze is trouwens serieus een Borderliner...)
Heb haar er niet mee geholpen nee, maargoed... Het is (Wat ik al zei) te laat nu, ik zie verder wel hoe het loopt, of er tóch nog een antwoord van haar komt, of dat het stil blijft.quote:Op maandag 2 december 2013 18:51 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Moet je dat tegen haar zeggen en als ze niet luistert is het niet jou pakkie aan. En moet je ophouden met contact met haar hebben. Hier help je haar in ieder geval helemaal niet mee
quote:
quote:
Gewoon alsof het zijn diepste hersenspinsels zijn die hij hier uit.quote:
Laat der lekker optyfen dan. Als ze niet naar je luistert en jij het niet meer voor haar op wil nemen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb haar er niet mee geholpen nee, maargoed... Het is (Wat ik al zei) te laat nu, ik zie verder wel hoe het loopt, of er tóch nog een antwoord van haar komt, of dat het stil blijft.
zeiktopics zijn ook hersenspinselsquote:Op maandag 2 december 2013 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon alsof het zijn diepste hersenspinsels zijn die hij hier uit.
Maar het zijn allemaal zeiktopics over vrienden van hem.
Ik.....Ik........Ik.... Ik pas niet in een hoekje..quote:Op maandag 2 december 2013 18:56 schreef Munchlax het volgende:
Je bent dik, je wordt genegeerd.
Ga huilen in een hoekje
Wat dat betreft is het wel good riddance..quote:Op maandag 2 december 2013 18:55 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Laat der lekker optyfen dan. Als ze niet naar je luistert en jij het niet meer voor haar op wil nemen.
Oh sorry, was ook een grapje hoor schat.quote:Op maandag 2 december 2013 18:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik.....Ik........Ik.... Ik pas niet in een hoekje..
Het probleem met borderliners is dat ze niets en niemand respecteren. En door hun gedrag hebben ze alleen maar mensen om zich heen die kut tegen ze doen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:51 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Moet je dat tegen haar zeggen en als ze niet luistert is het niet jou pakkie aan. En moet je ophouden met contact met haar hebben. Hier help je haar in ieder geval helemaal niet mee
Tsja dat zijn z'n diepste hersenspinsels.quote:Op maandag 2 december 2013 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon alsof het zijn diepste hersenspinsels zijn die hij hier uit.
Maar het zijn allemaal zeiktopics over vrienden van hem.
Die begeleider neukt haar gewoon, en hoort nu dat ze weer bij een andere gozer sliep.quote:Op maandag 2 december 2013 18:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die kerel die mij belde was niet haar vriend maar de begeleiding daar, en die gast waarmee ze naar huis ging, ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |