Misschien wel jaquote:
Ik ben haar vader inderdaad niet, en daar ben ik blij omquote:
nsb'erquote:Op maandag 2 december 2013 18:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Misschien wel jaMaar weetje, ze moet weten dat niet iedereen maar haar regels opvolgt, en doet wat ze zegt, en net doet alsof er niks aan de hand is.
Ik ben dan gewoon eerlijk tegen haar begeleiding, ze was niet op tijd thuis, ze is bij iemand anders blijven slapen.
Ja, jammer dan, anders blijft ze zo als ze nu is, zo aanklooien, en iemand moet die regels er gewoon bij d`r instampen.
Maar jij hebt hier geen flikker mee te maken.quote:Op maandag 2 december 2013 18:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Misschien wel jaMaar weetje, ze moet weten dat niet iedereen maar haar regels opvolgt, en doet wat ze zegt, en net doet alsof er niks aan de hand is.
Ik ben dan gewoon eerlijk tegen haar begeleiding, ze was niet op tijd thuis, ze is bij iemand anders blijven slapen.
Ja, jammer dan, anders blijft ze zo als ze nu is, zo aanklooien, en iemand moet die regels er gewoon bij d`r instampen.
Mwa, want ze praat niet meer met me, het is slechts een aanname van mijn kant, ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 2 december 2013 18:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Je weet dus wél waarom ze je negeert.
Een kamer trainings centrum is een traject voor jongeren die op hunzelf willen gaan wonen, maar die er wel *hulp* bij nodig hebben. OF zoals in het geval van **** als een soort van opvang, aangezien ze uit huis is geschopt en daar nu zit als deels opvang en deels traject om op zichzelf te gaan wonen.quote:
Die kerel die mij belde was niet haar vriend maar de begeleiding daar, en die gast waarmee ze naar huis ging, ook niet.quote:Op maandag 2 december 2013 18:11 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien was het haar vriend, en niet iemand van de begeleiding...!?
Ach, boeiuh.
Aha.quote:Op maandag 2 december 2013 18:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een kamer trainings centrum is een traject voor jongeren die op hunzelf willen gaan wonen, maar die er wel *hulp* bij nodig hebben. OF zoals in het geval van **** als een soort van opvang, aangezien ze uit huis is geschopt en daar nu zit als deels opvang en deels traject om op zichzelf te gaan wonen.
Ja, ergens wel begrijpelijk hoor. Doordeweeks is het 10, in het weekend is het 4, zal inderdaad wel met een reden zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 18:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha.
Typisch dat ze om een bepaalde tijd thuis moeten zijn, maar goed, zal allemaal wel een gedachte achter zitten.
Is toch vooral financieel? en dat ze je een handje helpen bij huishoudelijke dingen?quote:Op maandag 2 december 2013 18:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ergens wel begrijpelijk hoor. Doordeweeks is het 10, in het weekend is het 4, zal inderdaad wel met een reden zijn.
Het moet niet compleet een losgeslagen boel worden, anders kan je net zo goed direct op jezelf en heeft zo`n trainingscentrum geen nut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |