Oké Ronna.quote:Op maandag 2 december 2013 15:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik las trouwens in het Feyenoord magazine, dat Manu 'Ella' wordt genoemd. Ik krijg altijd een beetje jeuk van dergelijke bijnamen...
quote:Op maandag 2 december 2013 15:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik las trouwens in het Feyenoord magazine, dat Manu 'Ella' wordt genoemd. Ik krijg altijd een beetje jeuk van dergelijke bijnamen...
Ach gelukkig noemt Koeman ze niet zo in tegenstelling tot zijn voorganger.quote:Op maandag 2 december 2013 15:33 schreef DonRaja het volgende:
Noemde Been ze wel zo ja?quote:Op maandag 2 december 2013 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach gelukkig noemt Koeman ze niet zo in tegenstelling tot zijn voorganger.
Koeman zie ik ervoor aan om van het grootste deel gewoon helemaal niet de namen te kennen. Die redt zich wel met: Hey jij daar.quote:Op maandag 2 december 2013 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach gelukkig noemt Koeman ze niet zo in tegenstelling tot zijn voorganger.
Ja op trainingen. 'Goede bal Lerra'quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja op trainingen. 'Goede bal Lerra'
Plaatsvervangende schaamte.
Schijnt het wel aardig te doen in België trouwens.quote:Op maandag 2 december 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja op trainingen. 'Goede bal Lerra'
Plaatsvervangende schaamte.
Die blik van Koeman in de catacomben toen een PSV'er hem aansprak met 'Ronald' sprak boekdelen ja.quote:Op maandag 2 december 2013 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Koeman zie ik ervoor aan om van het grootste deel gewoon helemaal niet de namen te kennen. Die redt zich wel met: Hey jij daar.
Was Schaars, die verdient sowieso een klap op z'n muil. Gewoon omdat het kan. Mislukte Van Bommel dat het is...quote:Op maandag 2 december 2013 15:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die blik van Koeman in de catacomben toen een PSV'er hem aansprak met 'Ronald' sprak boekdelen ja.
Zal daar wel op zijn plek zijn dan.quote:Op maandag 2 december 2013 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schijnt het wel aardig te doen in België trouwens.
Idem voor z'n vriendje Beenhakker.quote:Op maandag 2 december 2013 15:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zal daar wel op zijn plek zijn dan.
Blij dat hij hier niet meer is in ieder geval.
Toen Schaars bij AZ speelde was het een deusje eigenlijk, met z'n broek opgetrokken tot aan de tepels. In Portugal heeft ie gefaald en bij PSV denkt hij nu het mannetje te zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was Schaars, die verdient sowieso een klap op z'n muil. Gewoon omdat het kan. Mislukte Van Bommel dat het is...
Hoe had hij hem moet noemen dan? Meneer Koeman? Niks mis mee om iemand bij de voornaam te noemen. Plus Ronald is toch niet zijn coach dus wat geeft hetquote:Op maandag 2 december 2013 15:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die blik van Koeman in de catacomben toen een PSV'er hem aansprak met 'Ronald' sprak boekdelen ja.
Exact.quote:Op maandag 2 december 2013 15:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoe had hij hem moet noemen dan? Meneer Koeman?
Een ouder iemand die je niet kent spreek je sowieso niet aan met de voornaam.quote:Op maandag 2 december 2013 15:52 schreef Sala-adin het volgende:
Niks mis mee om iemand bij de voornaam te noemen.
Ronald is nog steeds in de race om bondscoach te worden. Beetje respect lijkt me voor een wannabe als Schaars dan wel zo verstandig.quote:Op maandag 2 december 2013 15:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoe had hij hem moet noemen dan? Meneer Koeman? Niks mis mee om iemand bij de voornaam te noemen. Plus Ronald is toch niet zijn coach dus wat geeft het
Je ziet hem gewoon denken van "wat een kansloze bende die PSV'ers" en zijn schouders ophalen.quote:Op maandag 2 december 2013 15:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |