Die reacties... Dat niveauquote:Op maandag 2 december 2013 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Bewuste filmpje
http://www.skoften.net/video/moeder_laat_haar_kind_tatoeeren
sofdquote:die moeder moeten ze een stomp voor de bek geven dan lach ze niet meer en die vader wat watje dat is ook sofd ei en die vent die dat zet moeten ze een zak pirsing zetten er aan op hangen
zo ver ben ik niet eens gekomen. Ik keek heel even tijdens mijn sigaretten pauze maar het krijsende kindje maakte dat ik m snel weer weg kliktequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.emoslinger.gifSchnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 2 december 2013 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het mooie van die reacties via feestboek is dat je gelijk het desbetreffende feestboek-profiel kan zien.
https://www.facebook.com/(...)osts/622502284480570SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.emoslinger.gif_________________________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het mooie van die reacties via feestboek is dat je gelijk het desbetreffende feestboek-profiel kan zien.
ik heb een bel tegoed van tele 2 wie o wie was ff vergeten dat ik nu abonomend heb het is 10 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.emoslinger.gifdisclaimer
mensen zegen ik begrijp je probleem ik begrijp je volkomen ik begrijp hoe je voelt ik vind het erg en dan denk ik . tja volgens mij vind je eigen erg en begrijp je eigen probleemquote:Op maandag 2 december 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een bel tegoed van tele 2 wie o wie was ff vergeten dat ik nu abonomend heb het is 10 euro
ERMAHGERD een GMTAquote:Op maandag 2 december 2013 15:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)osts/622502284480570_________________________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 2 december 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een bel tegoed van tele 2 wie o wie was ff vergeten dat ik nu abonomend heb het is 10 euro
Ik begrijp die man nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.emoslinger.gif
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Dafuq I just read?quote:Op maandag 2 december 2013 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
weer briefen van de belasting ik zou van de week praat ik tegen de computer of tegen jullie of muur nee mr wij kijken in het symsteem en vandaar uit krijgen wij info ovet u ik zij dus u kunt mij geen andwoord geven op een simple vraag nee mr wij kijken in het symsteem ik zij dus u kunt wel briefen op de bus doen of doet het systeem dat ook voor u mr wat ik al zij wij kijken naar het symsteem ik ja mv maar ik kijk naar mijn
geld mr heefd u nog vragen want ik be eindig dit gesprek mv staat ook in systeem mr wat wat wilt u nou ik woord er moe van mv ik ook ik wil een andwoord op mijn vraag is makelijk tog mr ik hang op heb ik u zo goed geholpen mv u bent uit ge lult en dat blijkt ook want ik krijg weer briefen deze mensen moeten echt naar een cursus hoe moed ik iemand begrijpen dus als lom school heb dan is er eennbaan bij de belasting JOEPIEwerk werk
Het is sterker dan ikquote:Op maandag 2 december 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal gelezen?`
Same herequote:Op maandag 2 december 2013 16:16 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar ermhagerd noes
MIRRRRquote:Op maandag 2 december 2013 14:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
verdomd ik dacht dus altijd dat je pa die krengen wilde en verbaasde me daar altijd wel over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |