quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd natuurlijk is de boss ook zo'n handje
Nee preciesquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:52 schreef Debsterr het volgende:
Ooh echt Priem? had ik nog niet eens gelezen. Nou, dan ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan
.
Nee iddquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:52 schreef Debsterr het volgende:
Ooh echt Priem? had ik nog niet eens gelezen. Nou, dan ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan
.
Het boss handje viel mee gelukkigquote:
Ik dacht dat jij nergens bang van werdquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het boss handje viel mee gelukkigdat was een grote metalen hand, op de een of andere manier is dat beter dan dat kleine kriebelige handje
KIJK DANquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nergens bang van werd
raar beestquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
en k was net douchen komt milo er natuurlijk weer bij, moet ik hem optillen enzo want dan gaat ie tegen mijn been op staan en mauwen enzo, rare katnu ligt ie nat op schoot te tukken
Douche katquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
en k was net douchen komt milo er natuurlijk weer bij, moet ik hem optillen enzo want dan gaat ie tegen mijn been op staan en mauwen enzo, rare katnu ligt ie nat op schoot te tukken
mental pousse is mentalquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:19 schreef Debsterr het volgende:
Ja maar dat is als je er op zit.. wij zitten dan chill op de bank en Sjoerd zit dan ineens de deur te slopen. Gek katje.
dit vind ik ook zo raar hequote:Op dinsdag 3 december 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Noortje graaft zichzelf ook altijd door de WCdeur heen als ik op de pot zit....
True storyquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef Debsterr het volgende:
Ja maar jouw katten zijn sowieso niet goed wijs Sjaan.
Nice!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygwrd mamma belde net 10 mei vliegen we naar istanbul
sad cuz truequote:Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef Debsterr het volgende:
Ja maar jouw katten zijn sowieso niet goed wijs Sjaan.
IK OOK!quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:28 schreef Diconnected het volgende:
En ik wil die Uggggggs. Ik heb er zelfs over gedroomd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |