SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JaqenHghar op 02-12-2013 12:29:00 ]
and who's your daddyquote:Op maandag 2 december 2013 12:12 schreef seto het volgende:
[..]
dus eigenlijk vindt er op massale schaal incest plaats?
quote:Op zondag 1 december 2013 22:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo gingen ze dan niet zo?
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op zondag 1 december 2013 21:53 schreef Krabs2.0 het volgende:
Zyzz cultuur in Australië reist de pan uit. Wanneer kunnen we zoiets in Nederland verwachten?
je wil dus zeggen dat zyzz in WW2 heeft gevochte??quote:Op maandag 2 december 2013 12:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En dan i.p.v. WW2 allemaal sauna d'r op.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:16 schreef seto het volgende:
[..]
je wil dus zeggen dat zyzz in WW2 heeft gevochte??
Mensen die niet werkenquote:Op maandag 2 december 2013 13:51 schreef Ethanolic het volgende:
Liveverslag uit gym: pulldagje gaat heerlijk. Pull-ups, DL, T-bar row, zo nog even latty, rear delts en niet te vergeten de bicepjes. Nou groetjes he!
Kom naar DH. Gaan we shoppen!quote:Op maandag 2 december 2013 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Helpless, echt.Ze overtreft zichzelf keer op keer.
Nee, ik ben nu onderweg naar Amsterdam.quote:Op maandag 2 december 2013 14:15 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Kom naar DH. Gaan we shoppen!
Okquote:Op maandag 2 december 2013 14:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu onderweg naar Amsterdam.
Je hebt nu in ieder geval een normale username uitgezocht dus ik heb er alle vertrouwen in dat het deze keer goed gaat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |