U heeft nog zo'n 2-3 maanden om van dit prachtige seizoen te genieten.quote:Op maandag 2 december 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
Godver, Winter gemist omdat ik naar een andere ruimte moest.
Dan naar even Spofitiën.
Even kijken..quote:Op maandag 2 december 2013 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze plaat kun je toch niet serieus nemen![]()
![]()
. Maarja, hij zal wel gedraaid móeten worden van die platenmaatschappijen.
Nee, dit moet geheel los van elkaar staan.quote:3FM Presents: Bastille in HMH uitverkocht
Bastille speelt op woensdag 12 maart in de Heineken Music Hall. Het concert is compleet uitverkocht, maar wij geven binnenkort de allerlaatste kaarten weg!
hallo poekiequote:
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 11:07 schreef alors het volgende:
Mannen die van winter houden zijn echt gay
jawel, want domienquote:
Je bent zelf gay.quote:Op maandag 2 december 2013 11:07 schreef alors het volgende:
nee, eerst mn sintUI tot en met donderdag, daarna m'n kerstUIquote:
Sint heb je niks aan, die flikkert van het dak af door de sneeuw.quote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, eerst mn sintUI tot en met donderdag, daarna m'n kerstUI
Wie waren het eigenlijkquote:
Elbow.quote:Op maandag 2 december 2013 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeiemorgen
Namen voor BKS fapfapfap
Mintquote:Op maandag 2 december 2013 11:07 schreef minthy het volgende:
Eens met muis, winter is stom. Het is alleen leuk als er een pakje snil ligt en ik de deur niet uit hoef
Ok. #struggles #yolo #allesquote:Op maandag 2 december 2013 11:37 schreef Pino112 het volgende:
Typisch KPN, zeggen dat je je nieuwe internetmeuk niet voor 14u mag installeren omdat ze alles activeren tussen 14 en 20u, is nu alles gereed en hebben we geen internet thuis!
Keiharde topshow en ik ben om 17.30u pas thuis.
Jij hebt er dus geen last van. Wat klaag je nu?quote:Op maandag 2 december 2013 11:37 schreef Pino112 het volgende:
Typisch KPN, zeggen dat je je nieuwe internetmeuk niet voor 14u mag installeren omdat ze alles activeren tussen 14 en 20u, is nu alles gereed en hebben we geen internet thuis!
Keiharde topshow en ik ben om 17.30u pas thuis.
Er zijn mensen thuis die er wel last van hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt er dus geen last van. Wat klaag je nu?
Kut voor ze. Lach ze uit als je thuis komt.quote:Op maandag 2 december 2013 11:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn mensen thuis die er wel last van hebben.
Doe normaal manquote:Op maandag 2 december 2013 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut voor ze. Lach ze uit als je thuis komt.
Is er een reden waarom een dagje geen communicatie voor de mensen thuis zo erg is dan? Zo erg is het toch niet. Sure, tis kut, maar daar moet je rekening mee houden als je iets nieuws aansluit.quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut voor ze. Lach ze uit als je thuis komt.
quote:
Eigen bedrijf.quote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is er een reden waarom een dagje geen communicatie voor de mensen thuis zo erg is dan? Zo erg is het toch niet. Sure, tis kut, maar daar moet je rekening mee houden als je iets nieuws aansluit.
Ah, dan is het wel kut ja. Maar ja, moet je dan wel rekening mee houden.quote:Op maandag 2 december 2013 11:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigen bedrijf.
Ons oude internet loopt nog een week dus dat was al onze backup, maarja.
Hadden we ook gedaan door die week extra, dan zou er dus nog sowieso internet moeten zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dan is het wel kut ja. Maar ja, moet je dan wel rekening mee houden.
Haha, start lachband.quote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Je familieleden kunnen toch zelf internet installeren om 14 uur?
Hij kwam hier ook amper boven de radio uit.quote:
Vandaag ben je gewoon ff mijn heldinquote:Op maandag 2 december 2013 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee joh![]()
Metallica, maak me gek!![]()
![]()
![]()
Sterkte alvast met wat er komen gaat dan.quote:Op maandag 2 december 2013 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vandaag ben je gewoon ff mijn heldin
#teamantiwinter
Dan doe ik de gordijnen dicht, kruip ik in bed en doe ik alsof de buitenwereld niet bestaat.quote:Op maandag 2 december 2013 12:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sterkte alvast met wat er komen gaat dan.
Anti-grijze drab op de wegquote:Op maandag 2 december 2013 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vandaag ben je gewoon ff mijn heldin
#teamantiwinter
ik vind het nogal een negatieve post....gelukkig maar die laatste zin het goedquote:Op maandag 2 december 2013 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Anti-grijze drab op de weg
Anti-uitglijden met m'n zwabberknieën
Anti-koude klauwen
Anti-winterjas
Anti-ruiten krabben
Anti-vries ook![]()
Maar goed, als het eenmaal sneeuwt vind ik het ook wel weer enorm geinig, zeker omdat ik benieuwd ben naar hoe m'n nichtje erop gaat reageren![]()
Zo positief altijd!quote:Op maandag 2 december 2013 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Anti-grijze drab op de weg
Anti-uitglijden met m'n zwabberknieën
Anti-koude klauwen
Anti-winterjas
Anti-ruiten krabben
Anti-vries ook![]()
Maar goed, als het eenmaal sneeuwt vind ik het ook wel weer enorm geinig, zeker omdat ik benieuwd ben naar hoe m'n nichtje erop gaat reageren![]()
ervaring mee?quote:Op maandag 2 december 2013 12:38 schreef minthy het volgende:
Van haar heb ik altijd het idee dat ze tijdens het inzingen van haar platen enorm werd genomen door een donkere meneer met een piemelot van 50cm... Die uithalen klinken zeer pijnlijk
Zoals ze er toen uit zag snap ik dat welquote:Op maandag 2 december 2013 12:38 schreef minthy het volgende:
Van haar heb ik altijd het idee dat ze tijdens het inzingen van haar platen enorm werd genomen door een donkere meneer met een piemelot van 50cm... Die uithalen klinken zeer pijnlijk
Ik ben aan het oefenen op positiviteit, fijn dat het vruchten afwerptquote:Op maandag 2 december 2013 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het nogal een negatieve post....gelukkig maar die laatste zin het goed
quote:Op maandag 2 december 2013 12:38 schreef minthy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |