Zomers is het warmer dan 's winters.quote:Op maandag 2 december 2013 00:40 schreef GekkePoes het volgende:
Oh nee., ik laat mijn stukje brood in de kaasfondue vallen..
Ach het nieuwe jaar heeft weer 12 verse maandenquote:Op maandag 2 december 2013 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
De laatste maand van het jaar is alweer begonnen.
De stok!quote:
+1 voor de referentiequote:Op maandag 2 december 2013 00:40 schreef GekkePoes het volgende:
Oh, ik laat mijn stukje brood in de kaasfondue vallen..
Ja maar ik werk dus in een lokale supermarkt genaamd Poiesz, en er waren gisteren 2 jongens (met winkelverbod) die mij bedreigd hadden... ik dacht moet je komen JONGUH maar dus de politie gebeld... zei die vrouw van de meldkamer dat ze het absurd vond dat ik het nood nummer ging bellen.. ik moest hun 0900 nummer bellenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb hetzelfde!
Toen ik gisteren in de winkel bij de kassa stond, keek die jongen zo naar me en ik dacht zo van: "Pfff" en toen waaierde ik wat met een paar briefjes van 20, gewoon, omdat ik het warm kreeg van hem en hij zo keek, maar hij dacht dus dat ik wilde opscheppen! Helemaal averechts gewoon. Zo onhandig ben ik daarin
Mijn neef heeft een nieuwe auto gekocht, zonder garantie. Toen hij bij de Lidl een container Schultenbrau aan het inladen was, liet hij 2 blikken vallen. Eentje sprong kapot.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:16 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Ja maar ik werk dus in een lokale supermarkt genaamd Poiesz, en er waren gisteren 2 jongens (met winkelverbod) die mij bedreigd hadden... ik dacht moet je komen JONGUH maar dus de politie gebeld... zei die vrouw van de meldkamer dat ze het absurd vond dat ik het nood nummer ging bellen.. ik moest hun 0900 nummer bellen![]()
![]()
ik ga geen geld dokken als ik die popo's nodig heb..
Doet me denken aan de fiets van mn tante, die had ineens een bult in het wiel en niemand had een idee waar dat ineens vandaan kwam. Dus zij mn oom die band eraf laten halen, had een of andere muis er een nestje in gemaakt, allemaal van die dode naakte babymuisjes opgefrot bij het ventiel.quote:
Ja, dat krijg je als je geen geld bij je hebt als je gaat tanken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doet me denken aan de fiets van mn tante, die had ineens een bult in het wiel en niemand had een idee waar dat ineens vandaan kwam. Dus zij mn oom die band eraf laten halen, had een of andere muis er een nestje in gemaakt, allemaal van die dode naakte babymuisjes opgefrot bij het ventiel.
Maar inmiddels is de supermarkt geslotenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:50 schreef Bami-Powner het volgende:
Hoog in de Alpen neuk ik je zusje terwijl ik mijn pijp rook.
Ik hoorde dat je nu een kilo zaagsel kan halen bij de Lidl.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar inmiddels is de supermarkt gesloten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |