quote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
gewoon negerinnetje volblaffen. problem solved.
Ik heb niet eens een ras genoemd, wat lul je nou?quote:
verdommequote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef spiritusbus het volgende:
Ik heb dat bij kleine kinderen. Echter krijg ik er ook nog een stijve bij.
een neger dan. ieder zn ding.quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]![]()
Um nee, maar goed je hebt gegokt, en je gok is deels correct.
Schaam je manquote:
Nee want zodra en iedere keer dat de hoeveelheid van die buitenstaanders een bepaalde drempel overstijgt, komt de vrees weer. Het is als een soort van ingebouwde mechanisme, de therapie werkt niet.quote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
Van die therapie waar je langzaam steeds meer blootgesteld wordt aan waar je bang voor bent lijkt me wel iets voor je.
Dan kun je het beste verhuizen. Bijvoorbeeld naar Groenland.quote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Nee want zodra en iedere keer dat de hoeveelheid van die buitenstaanders een bepaalde drempel overstijgt, komt de vrees weer. Het is als een soort van ingebouwde mechanisme, de therapie werkt niet.
Ik schaam mij nergens voor. Dit is een onbewuste reactie en ik zoek hulp. Dus ik ben eerder trots op mijzelf.quote:
Beetje negers haten en er trots op zijnquote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik schaam mij nergens voor. Dit is een onbewuste reactie en ik zoek hulp. Dus ik ben eerder trots op mijzelf.
Waarom? Waarom moet ik dit of moet ik dat?quote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef Seamonkey- het volgende:
Tering mietje. Man up. Doe eens wat aan je zelfvertrouwen ga op een vechtsport ofzo
Waarom heb je dat nog niet gedaan danquote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Waarom? Waarom moet ik dit of moet ik dat?
In het slechtste geval, koop ik gewoon een vuurwapen en dat is de vrees deels weg.
Jij koopt wel ff casual een blaffer zekerquote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Waarom? Waarom moet ik dit of moet ik dat?
In het slechtste geval, koop ik gewoon een vuurwapen en dat is de vrees deels weg.
Ts is neger maar weet dat zelf nog niet?quote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef Plantagehouder het volgende:
Misschien zit je nog in de ontkenningsfase en heb je helemaal geen hekel aan homo's en heb je er juist gevoelens voor. Zie je vaak hoor.
Dat lukt niet zodra ik in de bebouwde kom kom. Of de Randstad.quote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef Micson het volgende:
Gewoon vermijden dat volk, dat doet iedereen.
Maar het is wel zo, of niet soms?quote:Op zondag 1 december 2013 23:39 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Nogal afgezaagd en cliche niet waar, mijn man?
Mietje, je kan ze toch gewoon terug prikken.quote:Op zondag 1 december 2013 23:38 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dat lukt niet zodra ik in de bebouwde kom kom. Of de Randstad.
Soms krijg ik het gevoel, dat dat volk mij opzoekt, als ze merken dat ik bang ben.
Ja ze ruiken je angst, het zijn net hyena's.quote:Op zondag 1 december 2013 23:38 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dat lukt niet zodra ik in de bebouwde kom kom. Of de Randstad.
Soms krijg ik het gevoel, dat dat volk mij opzoekt, als ze merken dat ik bang ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ben je een troll of zo? Scheer je weg.quote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beetje negers haten en er trots op zijn
Scheer jezelf weg kutracistquote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ben je een troll of zo? Scheer je weg.
Ik ben niet het type dat iemand gruwelijk kan verwonden op die manierquote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef SaucyCock het volgende:
Gewoon een mes bij je dragen, als je je onveilig voelt moet je je kunnen verdedigen.
Wel goed mikken hequote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat iemand gruwelijk kan verwonden op die manierMet een vuurwapen kan ik tenminste wegkijken na de daad.
Je kan beter blijven kijken of ze wel echt dood zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat iemand gruwelijk kan verwonden op die manierMet een vuurwapen kan ik tenminste wegkijken na de daad.
Ik stel mij wel open, jij hebt een leesstoornis? De vrees komt vanzelf, het is een automatisch iets. Ik vind het ook niet leuk dat mijn hartklop met 15 beats per minuut omhooggaat bij het zien van die vreemdeling hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef Proximo het volgende:
Wat een bekrompen houding, je stelt je niet open voor de multiculturele samenleving en haar diversiteit in omgangsvormen
En dan anderen beschuldigen van trollen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:45 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik stel mij wel open, jij hebt een leesstoornis? De vrees komt vanzelf, het is een automatisch iets. Ik vind het ook niet leuk dat mijn hartklop met 15 beats per minuut omhooggaat bij het zien van die vreemdeling hoor.
hijs loco manquote:Op zondag 1 december 2013 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan anderen beschuldigen van trollen.
beter djoeken we die zemmelquote:
gwn poppe met 9 milli, meteen radicaalquote:
Ik snap je punt niet, heb jij uberhaupt medische kennis in huis?quote:Op zondag 1 december 2013 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan anderen beschuldigen van trollen.
die kill heeft voor alles wel een middeltjequote:Op zondag 1 december 2013 23:50 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet, heb jij uberhaupt medische kennis in huis?
snapje meer drugs dan de apotheek allesquote:Op zondag 1 december 2013 23:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
die kill heeft voor alles wel een middeltje
Slechter nog ik kom ze vaak tegen op straat, en ik bedoel, ik wil die lui best een goede kans gunnen op de omgang met mij, maar ik ben hun cultuur heus niet gewend. Ik bedoel, ze lopen rond met een hand in hun broekzak, kijken mij met boze, schuine wenkbrauwen aan, gebruiken vloekwoorden om de tweede zin, en verder schort het hen aan ieder relativeringsvermogen of medelijden. Nou ja, dan word ik gewoon nerveusquote:Op zondag 1 december 2013 23:48 schreef Confetti het volgende:
Je reactie is gewoon normaal hoor. Dat heet overlevingsinstinct.
Iedereen is veel alerter als het risico op levensgevaar toeneemt. En ja, als je een neger tegenkomt in een steegje is die kans nogal groot.
Misschien is het beter dat je gewoon in je boerendorpje blijft.quote:Op zondag 1 december 2013 23:54 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Slechter nog ik kom ze vaak tegen op straat, en ik bedoel, ik wil die lui best een goede kans gunnen op de omgang met mij, maar ik ben hun cultuur heus niet gewend. Ik bedoel, ze lopen rond met een hand in hun broekzak, kijken mij met boze, schuine wenkbrauwen aan, gebruiken vloekwoorden om de tweede zin, en verder schort het hen aan ieder relativeringsvermogen of medelijden. Nou ja, dan word ik gewoon nerveusbij hen en wil ik niets mee te maken hebben.
Je zesde zintuig klinkt niet echt als een nuttig zintuig, ik zou er een 7e bij kopen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:55 schreef De_uitblinker het volgende:
Ik denk dat het gewoon een soort van zelfbehoud is. Mijn zesde zintuig waarschuwt mij voor iets wat mis kan gaan, daarop reageer ik zo, al wil ik dat niet bewust, dan nog wil mijn onbewuste mij daarvoor beschermen.
Toch?
Ik denk dat je gewoon dom bent, of een troll. Waarschijnlijk ben je het allebei.quote:Op zondag 1 december 2013 23:55 schreef De_uitblinker het volgende:
Ik denk dat het gewoon een soort van zelfbehoud is. Mijn zesde zintuig waarschuwt mij voor iets wat mis kan gaan, daarop reageer ik zo, al wil ik dat niet bewust, dan nog wil mijn onbewuste mij daarvoor beschermen.
Toch?
Je zesde zintuig heet ook wel in de volksmond schizofrenie, dat krijgt het kind als broer en zus samen een kind krijgen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:55 schreef De_uitblinker het volgende:
Toch?
quote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef spiritusbus het volgende:
dat zou wel makkelijk zijn, maar helaas zo nu en dan moet ik de randstad in om zaken te doen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is het beter dat je gewoon in je boerendorpje blijft.
Rondje Kanaleneiland of Bijlmer zal je wel goed doenquote:Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
dat zou wel makkelijk zijn, maar helaas zo nu en dan moet ik de randstad in om zaken te doen.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rondje Kanaleneiland of Bijlmer zal je wel goed doen
quote:Op zondag 1 december 2013 23:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je zesde zintuig heet ook wel in de volksmond schizofrenie, dat krijgt het kind als broer en zus samen een kind krijgen.
Of de dochter met de vader.
Sorry man.
Ik ga je negeren mattie, want je kan blijkbaar alleen schelden, en ik wil serieuze reacties die mij op weg kunnen helpen. Doegg.quote:Op zondag 1 december 2013 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon dom bent, of een troll. Waarschijnlijk ben je het allebei.
Waar haal je vandaan dat TS negers haat? Het is eerder angst dan haat. Maar daar kun jij met je bekrompen bakkes natuurlijk geen onderscheid in maken.quote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beetje negers haten en er trots op zijn
Dat wil je helemaal niet.quote:Op maandag 2 december 2013 00:01 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik ga je negeren mattie, want je kan blijkbaar alleen schelden, en ik wil serieuze reacties die mij op weg kunnen helpen. Doegg.
Bang zijn voor mensen met een andere huidskleur vind ik misschien nog wel triester dan ze haten.quote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat TS negers haat? Het is eerder angst dan haat. Maar daar kun jij met je bekrompen bakkes natuurlijk geen onderscheid in maken.
Maak je niet zo druk joh. DP is erg sterk in het roepen van PVV en racist ditdat, maar onderbouwen waarom hij extreemlinks is vindt ie lastig.quote:Op maandag 2 december 2013 00:01 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik ga je negeren mattie, want je kan blijkbaar alleen schelden, en ik wil serieuze reacties die mij op weg kunnen helpen. Doegg.
Maar het is iets heel anders. Dat het triester is, is een mening.quote:Op maandag 2 december 2013 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bang zijn voor mensen met een andere huidskleur vind ik misschien nog wel triester dan ze haten.
Dat is waar.quote:Op maandag 2 december 2013 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar het is iets heel anders. Dat het triester is, is een mening.
Volgens mij heb ik dat al vaak genoeg onderbouwd hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 00:07 schreef Trebo het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh. DP is erg sterk in het roepen van PVV en racist ditdat, maar onderbouwen waarom hij extreemlinks is vindt ie lastig.
Uitkering trekken heeft ie dan wel weer wat minder moeite mee.
Ik heb het gemist dan.quote:Op maandag 2 december 2013 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al vaak genoeg onderbouwd hoor.
Was ik ook niet van plan.quote:Op maandag 2 december 2013 00:09 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik heb het gemist dan.
En nee, ik hoef geen uitleg
Inderdaad hij is zelf meer bekrompen daar waarvoor hij mij wil uitmaken.quote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat TS negers haat? Het is eerder angst dan haat. Maar daar kun jij met je bekrompen bakkes natuurlijk geen onderscheid in maken.
Nee, dat is hij niet.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Inderdaad hij is zelf meer bekrompen daar waarvoor hij mij wil uitmaken.
Alsof ik dat van jou ga geloven, bent allang je geloofwaardigheid kwijt, en verdien je een negeer.quote:
Neem een abo, dan hoef je mijn posts niet meer te zien.quote:Op maandag 2 december 2013 00:40 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Alsof ik dat van jou ga geloven, bent allang je geloofwaardigheid kwijt, en verdien je een negeer.
Ben je een vraag aan het stellen of een opmerking aan het maken?quote:Op maandag 2 december 2013 00:19 schreef Queller het volgende:
Dat uitblinken, dat heeft niet met je taalvaardigheid te maken?
Vind je?quote:Op maandag 2 december 2013 00:42 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ben je een vraag aan het stellen of een opmerking aan het maken?
Bij dat eerste dient 'dat' na het woord 'heeft' geplaatst te worden:
'heeft dat niet met je...'
Bij dat laatste, dient er geen vraagteken aanwezig te zijn.
Een aboquote:Op maandag 2 december 2013 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Neem een abo, dan hoef je mijn posts niet meer te zien.
Ik stelde een vraag en heb het antwoord gekregen. Dank daarvoor!quote:Op maandag 2 december 2013 00:46 schreef De_uitblinker het volgende:
Jij kwam uit de hoogte doen met je taalvaardigheid. Dus laat er iets van zien dan.
Neger wat lees ik.quote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef spiritusbus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |