Welk kunstje? 90 gemiddeld gooien? Om daar ver mee te komen moet je al Kirk Shepherd heten.quote:Op maandag 2 december 2013 13:37 schreef SanAnt het volgende:
Als SnakeBite de 4e ronde haalt zit ie in de PL.
[..]
Ik hoop altijd dat ie dat kunstje van de bdo nog eens gaat flikken![]()
Ik zie Klaasen liever dan MvG en VvdV .
Vanaf 3.17 in het 2e filmpje lijkt Taylor wat gemeens te zeggen over Van Gerwen. Natuurlijk is Michaels Engels niet geweldig, maar hij doet wel gewoon zijn best. Ik heb Taylor nog nooit een perfecte volzin horen uiten in het Nederlands.quote:Op maandag 2 december 2013 14:34 schreef Nober het volgende:
Staat gewoon online.
Hoeveel legs is dat in de Prelim?
Volgens mij mis je nogal behoorlijk wat punten die daar niet tussen staat. Niet echt nauwkeurig.quote:Op maandag 2 december 2013 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelf maar even gaan rekenen.
Gemiddelde over de laatste 8 legs, dus van 4-6 tot 11-7.
111.11 Van Gerwen
103.20 Taylor
100+: 8-8
140+: 4-2
170+: 2-2
180: 3-2
twitter:Raybar180 twitterde op maandag 02-12-2013 om 17:31:45Genoten van Michael van Gerwen wat een speler super super gegooid pik. reageer retweet
Het is gewoon een kwestie van het aantal gegooide punten delen door het aantal gegooide pijlen, wat klopt er dan niet?quote:Op maandag 2 december 2013 16:53 schreef editoor het volgende:
[..]
Volgens mij mis je nogal behoorlijk wat punten die daar niet tussen staat. Niet echt nauwkeurig.
Das geen stunt. Die Walsh verliest denk ik van bijna iedereen. Niks meer van over. Beaton- Peterson is ook leuk al zijn de meeste potten wel even doorkomen. Vanaf de laatste 32 gaan we los. Eerste ronde is vaak kijken naar de vorm van spelers en hopen op stuntjes. Over de Nederlanders. Mvg en Barney op zeker door. Vincent geef ik 60% kans. Michels en Vos zijn kansloos en Klaasen geef ik 40% kans.quote:Op maandag 2 december 2013 14:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit verzin je toch niet?
Komula zie ik wel stunten tegen Walsh en Webster in deze vorm heeft een taaie aan Suljovic.
Zijn stijl is ook afschuwelijk.quote:Op maandag 2 december 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaasen zijn eerste pijl moet goed zitten, daar is ie veel te veel afhankelijk van, trekt ook de pijlen te veel door.
Zie ook liever Caven winnen eerlijk gezegd. Goeie en sympathieke kerel.quote:Op maandag 2 december 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft gewoon erg weinig kans tegen Caven.
Het is Phil hequote:Op maandag 2 december 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens las ik dat Taylor zogenaamd ziek was bij de loting en later doodleuk een interview hield volgens het engelse forum.
Ik vind die eerste ronde potten vaak saai. De geplaatste spelers halen zelden hun top niveau en de ongeplaatste kunnen het ze zelden moeilijk maken. 2 jaar terug was wel mooi met Anderson en lewisquote:Op maandag 2 december 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor mij de leukste potjes
Burnett - Deano
Huybrechts - Huybrechts
Nicholson - Kellett
Jones - McDine
Anderson - Dudbridge
Chisnall - Henderson
Webster - Suljovic
Caven - Klaasen
King - Young
Beaton - (zeer waarschijnlijk) Petersen./
Huybrechts moet sowieso aan de bak.quote:Op maandag 2 december 2013 19:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind die eerste ronde potten vaak saai. De geplaatste spelers halen zelden hun top niveau en de ongeplaatste kunnen het ze zelden moeilijk maken. 2 jaar terug was wel mooi met Anderson en lewis
Die had nog Hamilton uit de eerste ronde kunnen flikkeren 2 jaar geleden. En kreeg ook nog bijna een nine-dart om zijn oren.quote:
2 jaar terug had je veel fenomenale onbekende spelers waar je nu niks meer van hoort. Alcinas, Arthut en die gast tegen Anderson of lewis. Vorig jaar was niet zo spannend.quote:Op maandag 2 december 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die had nog Hamilton uit de eerste ronde kunnen flikkeren 2 jaar geleden. En kreeg ook nog bijna een nine-dart om zijn oren.
Heydon bedoel je. Maar da's niet zo gek dat je daar niets meer van hoort, wat een debiele stijl was dat zeg.quote:Op maandag 2 december 2013 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2 jaar terug had je veel fenomenale onbekende spelers waar je nu niks meer van hoort. Alcinas, Arthut en die gast tegen Anderson of lewis. Vorig jaar was niet zo spannend.
Hoop dat we dit jaar weer van zulke spannende potten hebbenquote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heydon bedoel je. Maar da's niet zo gek dat je daar niets meer van hoort, wat een debiele stijl was dat zeg.
Jammer dat je ook niets meer van Hylton hoort.
Gezien het aantal mooie affiches is die kans 10x groter dan anders.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoop dat we dit jaar weer van zulke spannende potten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |