quote:Ik zie dat er een foto van een oud Soemerisch beeld staat afgedrukt, "Sumerian Snake Goddess with child", dat ding lijkt wel erg op de hedendaagse beschrijvingen van hoe een Reptilian eruit ziet, zal me niks verbazen als het een afbeelding is van een Anunaki vrouw met kind !
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:55 schreef Anemoon het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik deze linkverwijzing het beste neer kan zetten,
maar dit lijkt me toch wel het juiste topic. Daarnet vond ik deze site, ik denk
dat jullie hem nog niet kennen, het is erg interessant, vooral met betrekking tot
de ontstaansgeschiedenis van de VM en over de Merovingians en de Sumeriers etc.http://www.dagobertsrevenge.com/index.html?articles/elitism
quote:Klopt wel, denk ik
Op woensdag 2 oktober 2002 20:58 schreef Manono het volgende:
Da's nou een onderwerp wat me mateloos boeit.Ik weet dat de Vrijmetselarij in de Egyptische oudheid is ontstaan, maar ik heb verschillende verhalen gehoord. Is er een Fokker die iets van de geschiedenis weet?
quote:Occulte groep aan de top; ontstaan mede ge-inspireerd door de gothische kathedralen (metselwerk) die hun kennis van de bouwkunst dus weer van de oudheid hadden.
Wat is een officiele defenitie van de Vrijmetselarij?
quote:Ja
Heeft de Vrijmetselarij een werkelijk mandaat?
quote:Diverse
Ik weet dat je moet worden geintroduceerd. Wat zijn de voorwaarden of
inwijdingsplechtigheden?
quote:In hun loge-gebouw; hun plechtigheden uitvoeren
Hoe waar en hoe komen ze bij elkaar en wat doen ze dan?
quote:meestal heel lang
Blijf je nu wel of niet een leven lang lid?
quote:Harry Truman, Winston Churchill, Josef Stalin, Mao, Ronald Reagan, Koning Willem 2, George Washington
Beroemde vrijmetselaars, naast bijvoorbeeld Franklin Roosevelt ?
quote:Zo geheim is het dus niet
En als het allemaal zo geheim is, hoe komt het dan dat er toch een aantal grote namen bekend zijn?
quote:Nou en ?
Ik weet dat mijn opa erbij zat maar ik vraag hem er nooit iets over, dat gun ik hem namelijk niet
quote:
Questions questions questions..!
quote:nix te vinden hiero....
Op dinsdag 29 oktober 2002 17:09 schreef M.ALTA het volgende:
Die Mat Herben weet van wanten:http://www.uwnet.nl/~oldhag/matt.htm
Beetje flauw topic-kicken weer. Slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |