Snap je het nou nog niet? Wat ben jij voor een josti. Ik ben niet geïnteresseerd in je mening, daarom heb ik er ook niet naar gevraagd. Ik vroeg naar praktische tips om de boel op te zetten. Hoe dom moet je zijn om het verschil niet te begrijpen?quote:Op zondag 1 december 2013 21:14 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Och gut, een mening op het internet die je niet bevalt
Maak er een cricle jerk forum van, zou ik zeggen
/oh wacht, dat was ook de bedoeling
wat begrijp je niet aan testeron en de invloed op speculatieve beslissingen?quote:Op zondag 1 december 2013 21:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Snap je het nou nog niet? Wat ben jij voor een josti. Ik ben niet geïnteresseerd in je mening, daarom heb ik er ook niet naar gevraagd. Ik vroeg naar praktische tips om de boel op te zetten. Hoe dom moet je zijn om het verschil niet te begrijpen?
Paupertroll.
Krijg aids met je getroll.quote:Op zondag 1 december 2013 21:21 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan testeron en de invloed op speculatieve beslissingen?
Ach, de hoeveelheid domheid kan ik je niet om vragen, neem ik aan
Kan je alterego niet de zaak 'pushen' ?
Serieus, bitcoins is de digitale versie van de kettingbrief, of je dat nou wilt horen of niet/
ik zeg mensen met een beetje realisme. Je wil niet de de man zijn die de zak vasthoudt.quote:Op zondag 1 december 2013 21:23 schreef Pap89 het volgende:
Crash of het einde van?
In ieder geval veel "panic sellers"
Dude, wat is er met jou. Je komt zo verbitterd overquote:Op zondag 1 december 2013 21:24 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
ik zeg mensen met een beetje realisme. Je wil niet de de man zijn die de zak vasthoudt.
dank om te duiden wat de oprechtheid bitcoins om het lijf heeft - nul komma niks dus - het is de currency van forumpushers.quote:
long zekerquote:Op zondag 1 december 2013 21:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dude, wat is er met jou. Je komt zo verbitterd over
Ok, laten we een inhoudelijke discussie voeren dan. Wat is precies je punt?quote:Op zondag 1 december 2013 21:34 schreef crashbangboom het volgende:
Ja, sorry, het is wel duidelijk dat maar één mening hier getolereerd wordt.
Slachtoffers ? Je bedoelt mensen die niet weten waar ze hun geld in stoppen ?quote:Op zondag 1 december 2013 21:34 schreef crashbangboom het volgende:
Ja, sorry, het is wel duidelijk dat maar één mening hier getolereerd wordt.
Ach, als het maar hits oplevert, de slachtoffers zien we later wel. Maar wel beloofd hoor, die gaan een stem en een claim hebben, richting alle partijen, beloofd
Carry on, nothing here to see. Gratis geld.
Zou je dat soort dingen wel hier posten? Stel je voor dat het heel veel waard wordt... bij de belastingdienst hebben ze ook internet.quote:
ja want bij iedereen is belastingontduiking de normquote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou je dat soort dingen wel hier posten? Stel je voor dat het heel veel waard wordt... bij de belastingdienst hebben ze ook internet.
Succes met aanwijzen welke wallet bij mij hoort.quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou je dat soort dingen wel hier posten? Stel je voor dat het heel veel waard wordt... bij de belastingdienst hebben ze ook internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |