quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:46 schreef Viro het volgende:
[..]
en straks heb jij een process verbaal aan je broek hangenbreezersletjes vandaag de dag
Omdat het werkelijk niet eens meer een klein beetje lijkt op stoners origine en te veel hier alleen maar lopen te klagen eigenlijkquote:
Verandering begint bij jezelfquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het werkelijk niet eens meer een klein beetje lijkt op stoners origine en te veel hier alleen maar lopen te klagen eigenlijk.
Valt weinig te klagen als ik hier amper tot niet meer post dus dat kan je achterwege laten hoor, ben niet de enige die dit vind.quote:
Maar wat doe je nu zelf vas?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het werkelijk niet eens meer een klein beetje lijkt op stoners origine en te veel hier alleen maar lopen te klagen eigenlijk.
je moerquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zeggen ze het zelf welquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt weinig te klagen als ik hier amper tot niet meer post dus dat kan je achterwege laten hoor, ben niet de enige die dit vind.
Geloof het of niet, zit 10x beter in m'n vel nu dus ik heb er geen reden toe. Neemt niet weg dat ik het topic minder vind en ik dat zeg.quote:
goede zaakquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geloof het of niet, zit 10x beter in m'n vel nu dus ik heb er geen reden toe. Neemt niet weg dat ik het topic minder vind en ik dat zeg.
16 is gewoon legaalquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:46 schreef Viro het volgende:
[..]
en straks heb jij een process verbaal aan je broek hangenbreezersletjes vandaag de dag
Tot 12 ben je pedo. Tot 16 kan je aangeklaagd worden door haar ouders, al is het geen gedwongen seks. Na 16 mogen ze losgaan. En alles onder de 11 is voor papa zelf.quote:
Ja i know waarom denken zoveel mensen dat 16 illegaal isquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Tot 12 ben je pedo. Tot 16 kan je aangeklaagd worden door haar ouders, al is het geen gedwongen seks. Na 16 mogen ze losgaan. En alles onder de 11 is voor papa zelf.
Te veel Amerikaanse invloeden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja i know waarom denken zoveel mensen dat 16 illegaal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |