Opa.Bakkebaard is een heldquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:00 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Permban. 9 maanden gezeten. Heb nog één kans gekregen van Opa.
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard is een held![]()
Nou wel braaf blijven he![]()
quote:
Doe eens ff je UI die je eerst had dan, misschien herken ik je dan weer wat beterquote:
Ik kon ze op een of ander manier niet meer gebruiken. Welke bedoel je trouwens?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe eens ff je UI die je eerst had dan, misschien herken ik je dan weer wat beter
Ik weet niet meer welke maar deze past iig niet bij de username die erboven staatquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik kon ze op een of ander manier niet meer gebruiken. Welke bedoel je trouwens?
Real talk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We takin' over this shit, you hear?
Ik kan eigenlijk niet meer naar dat liedje luisteren nadat deze 2 die beat hebben verkracht.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Tevens liedje omdat relaxed en in een nostalgische bui:
Ik luister het nu, ik moest al een traantje laten na de eerste 10 secondenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet meer naar dat liedje luisteren nadat deze 2 die beat hebben verkracht.
Gelukkig draaien ze geen muziek meer op MTV en bestaat TMF niet meer. Dus ik kan ik dat soort dingen gelukkig ook niet meer tegenkomen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik luister het nu, ik moest al een traantje laten na de eerste 10 secondenthe fuck is dit mang?
Ja dit dus inderdaad, The Box was vroeger wel de shit, kon je gewoon dingen aanvragen als je stoned voor de buis zat te chillen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:09 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gelukkig draaien ze geen muziek meer op MTV en bestaat TMF niet meer. Dus ik kan ik dat soort dingen gelukkig ook niet meer tegenkomen.
Deze baas weetquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dit dus inderdaad, The Box was vroeger wel de shit, kon je gewoon dingen aanvragen als je stoned voor de buis zat te chillen.
The Box PUREquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dit dus inderdaad, The Box was vroeger wel de shit, kon je gewoon dingen aanvragen als je stoned voor de buis zat te chillen.
Stelletje luxe paarden daar. The box was hier alweer van de kabel verdwenen toen Ruffneck nog de hardcore scene rulede.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kon ik nooit zo waarderen, maar op zich nog best te behappen. Deze kerel echter:quote:
Wat vind je van deze dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke maar deze past iig niet bij de username die erboven staat
Beetje te old school voor mijquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kon ik nooit zo waarderen, maar op zich nog best te behappen. Deze kerel echter:
En moet je nagaan dat hij ooit dit maakte:![]()
zo lelijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet meer naar dat liedje luisteren nadat deze 2 die beat hebben verkracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |