SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
![]()
Eigenlijk als feyenoord moet ik Larsson hebben maar zijn stats vallen een beetje tegen. Ik ben echt aan het kijken wat nou echt een goede spits is. Shevchenko is ook leuk alleen klote workrates
![]()
Kluivertquote:Op zondag 1 december 2013 20:02 schreef Maver24 het volgende:
Eigenlijk als feyenoord moet ik Larsson hebben maar zijn stats vallen een beetje tegen. Ik ben echt aan het kijken wat nou echt een goede spits is. Shevchenko is ook leuk alleen klote workrates
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Had je Hierro nog met winst verkocht?quote:Op zondag 1 december 2013 20:02 schreef Maver24 het volgende:
![]()
1,4m, had em voor 1.2 dus met een klein beetje winst. Hij wilde gewoon niet weg voor meer. nou jammer danquote:Op zondag 1 december 2013 20:04 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Had je Hierro nog met winst verkocht?![]()
![]()
Die heeft wel echt bazenstats maar die is ook ineens 2,2m coins. Bergkamp is ook gewoon een baas maar die is nog duurder. Weah is ook leuk maar dat kost gewoon teveel coinsquote:![]()
1,3 ton netto lijkt me prima winstquote:Op zondag 1 december 2013 20:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
1,4m, had em voor 1.2 dus met een klein beetje winst. Hij wilde gewoon niet weg voor meer. nou jammer danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niet verkeerd! Kluivert en Bergkamp zijn op het moment nog echt te duur..
Wat voor chemstyle op Effenberg?
Inb4 kat/handschoen![]()
havik of ankerquote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Inb4 kat/handschoen![]()
Snap trouwens niet dat Owen 1,9m kost. zo'n bijzondere stats heeft tie niet. Zal wel komen omdat hij engelsman is![]()
Ik had Catalyst op hem staan. Toch iets meer pace en beter passenquote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Inb4 kat/handschoen![]()
Lineker is zeker ook zo duur?quote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef Maver24 het volgende:
Snap trouwens niet dat Owen 1,9m kost. zo'n bijzondere stats heeft tie niet. Zal wel komen omdat hij engelsman is![]()
Lineker is 1,7m dacht ik zo te zien.quote:
Suker die heb ik, die is ook erg goed. Wil graag nog een andere spits erbij hebben om daarnaast te zetten en anders moet ik Suker verkopen en dan Rui Costa met Pauleta halen, tripple link![]()
![]()
Als jij hem even koopt, dan kun je de stats doorgeven.quote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef Maver24 het volgende:
wie kan de stats van Fowler even toevoegen op wefut
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
of gewoon even overnemen van futheadquote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als jij hem even koopt, dan kun je de stats doorgeven.![]()
Nah.quote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
of gewoon even overnemen van futhead
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jammer dat Celtic beker was
3x Commons, 2x BrownAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als jullie een spits mochten proberen van de legends die onder de 2m coins, wie zou dat dan zijn. Ik ben echt zo enorm aan het twijfelen![]()
![]()
Crespoquote:Op zondag 1 december 2013 20:31 schreef Maver24 het volgende:
Als jullie een spits mochten proberen van de legends die onder de 2m coins, wie zou dat dan zijn. Ik ben echt zo enorm aan het twijfelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar dit is een beetje hetzelfde als wanneer je naar een dakloze gaat en hem vraagt wat voor lekkers je vanavond moet kopen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
weet je het zeker? Ik zou denk ik voor Lineker gaan hoor. Of niet... Misschien toch een goedkope Kluivert proberen te halen. Maar dan ben je meteen door al je coins heen... Bierhoff misschien? Maar die is weer zo slecht..quote:![]()
Ja precies. Ik weet het echt niet. Pauleta staat wel hoog op me lijst en kost ook relatief niet zo heel veel. 700k. goede reactions en finishing en shot powerquote:Op zondag 1 december 2013 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je het zeker? Ik zou denk ik voor Lineker gaan hoor. Of niet... Misschien toch een goedkope Kluivert proberen te halen. Maar dan ben je meteen door al je coins heen... Bierhoff misschien? Maar die is weer zo slecht..![]()
Shevchenko is ook tof alleen hij heeft klote workrates en dat baart me zorgen, verder wel een geniale spits natuurlijkquote:![]()
Maar je hebt Suker ernaast met goede workrates, lijkt me niet dat het enorme problemen oplevert. Je kan het altijd proberenquote:Op zondag 1 december 2013 20:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Shevchenko is ook tof alleen hij heeft klote workrates en dat baart me zorgen, verder wel een geniale spits natuurlijk![]()
![]()
Jammer dat er geen Belg bij zit. Dan zou ik het wel weten.quote:Op zondag 1 december 2013 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je het zeker? Ik zou denk ik voor Lineker gaan hoor. Of niet... Misschien toch een goedkope Kluivert proberen te halen. Maar dan ben je meteen door al je coins heen... Bierhoff misschien? Maar die is weer zo slecht..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mathijssen ging in de rust verhaal halen bij Bruma, dus toen moest Bruma dat na de wedstrijd ook even bij Mathijssen doen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:37 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand een idee wat de aanleiding van dat opstootje in de catacombe was bij fey-psv ?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vorig jaar ook wel met h/h gespeeld..in tweespitsensysteem ging dat prima. O.a. Lewa.quote:Op zondag 1 december 2013 20:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Shevchenko is ook tof alleen hij heeft klote workrates en dat baart me zorgen, verder wel een geniale spits natuurlijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jimmy Fallon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stond onder het de PSV 'supporters' vandaag, maar man man man wat een Sjaakies.Ze werden echt helemaal leip na afloop. Ze wouden zelfs na afloop naar beneden springen om bij ons te komen.
Na de 0-1 een paar keer ''Eindhovuh de gekstuhhhhh'' brullen, maar de rest van de wedstrijd hoor je ze niet.Feyenoord Rotterdam![]()
Jonas IF (Valencia)
HattrickjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
March of Madness niet gezien? Gekke boys hoor uit Eindjequote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik stond onder het de PSV 'supporters' vandaag, maar man man man wat een Sjaakies.Ze werden echt helemaal leip na afloop. Ze wouden zelfs na afloop naar beneden springen om bij ons te komen.
Na de 0-1 een paar keer ''Eindhovuh de gekstuhhhhh'' brullen, maar de rest van de wedstrijd hoor je ze niet.![]()
All day of the weekquote:Op zondag 1 december 2013 21:07 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is ook weer op dreef![]()
![]()
Mooi dat hij op dat forum zit nu, niveau is daar dan ook veel hoger. Kaf is duidelijk van het koren gescheiden nu.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij heeft hier nog gepost onder een kloon, maar toen wij erachter kwamen werd dat al minder en uiteindelijk kreeg hij ook een ban (Maoist).quote:Op zondag 1 december 2013 21:18 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom komt vdm hier eigenlijk niet meer dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ohquote:Op zondag 1 december 2013 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft hier nog gepost onder een kloon, maar toen wij erachter kwamen werd dat al minder en uiteindelijk kreeg hij ook een ban (Maoist).Messi, Messi, Clasie komt er aan!
"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben." (Rousseau)
"Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime"![]()
Jou gevoel voor humorquote:
wa un elendig rotspel is ut ok he jezus man
Ik won gisteren en eergisteren een paar potjes, maar vandaag mocht ik niet winnen. Ik denk 5 potjes, 2x gewonnen. 2x verloren in de silvercup, eerste ronde, tegen teams van gemiddeld 68 ofzo. Mijn spelers raakte geen pepernoot en zaten nergens kort op, terwijl bij hun het omgekeerde was
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Niet tof man, niet tof.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
Ik word ook nog steeds stront ziek van al die kopballen die vrijwel niet te verdedigen zijn..
de meeste goals(voor en tegen) vallen dan ook bij mij door kopballen, das zo overpowered joh(nog steeds na de patch)..![]()
Gewoon de zijkanten goed afdekken. Heel simpel te verdedigen eigenlijk. Aan het duel en de kopbal zelf kan je niets meer doenquote:Op zondag 1 december 2013 21:27 schreef Downstar het volgende:
Ik word ook nog steeds stront ziek van al die kopballen die vrijwel niet te verdedigen zijn..
de meeste goals(voor en tegen) vallen dan ook bij mij door kopballen, das zo overpowered joh(nog steeds na de patch)..![]()
Mijn teams met Ronaldo en Ibrahimovic spelen niet beter dan mijn Aubameyang-Ibarbo team.
En samen in een team spelen ze helemaal kut. Ik weet niet of er handicap bestaat maar met high-rated spelers speelt het veel minder soepel![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij kan de silver cup tenminste nog doen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef DuTank het volgende:
wa un elendig rotspel is ut ok he jezus man
Ik won gisteren en eergisteren een paar potjes, maar vandaag mocht ik niet winnen. Ik denk 5 potjes, 2x gewonnen. 2x verloren in de silvercup, eerste ronde, tegen teams van gemiddeld 68 ofzo. Mijn spelers raakte geen pepernoot en zaten nergens kort op, terwijl bij hun het omgekeerde was
Dit is echt de slechtste FUT ooit.![]()
jij niet dan?quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij kan de silver cup tenminste nog doen.
Dit is echt de slechtste FUT ooit.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat. Een. God.
Forza Grande IbraAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
je verliest toch allesquote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij kan de silver cup tenminste nog doen.
Dit is echt de slechtste FUT ooit.![]()
Dat is niet zo, ik word constant genaaid door EA. En wie ben jij eigenlijkquote:Op zondag 1 december 2013 22:06 schreef jhoopie het volgende:
[..]
ja maar jij moet eens inzien dat t aan jou ligt en niet aan t spel..![]()
![]()
Bovendien heeft dat niks ermee te maken dat ik deze FUT niet goed vind. De gameplay is ook gewoon saai. Ik ben voorlopig echt wel klaar met FUT.![]()
In elk geval hebben Valencia en Milan wel gewonnen.
IF Jonas coming, niet dat die bijzonder goed zal zijn.![]()
Tot morgen dan maar hèquote:Op zondag 1 december 2013 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bovendien heeft dat niks ermee te maken dat ik deze FUT niet goed vind. De gameplay is ook gewoon saai. Ik ben voorlopig echt wel klaar met FUT.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
Elke keer als DS2 aan het winnen is besluit EA om deze knop te drukken zodat DS2 uiteindelijk verliest.
en de tegenstander niet :/. jhoopiequote:Op zondag 1 december 2013 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is niet zo, ik word constant genaaid door EA. En wie ben jij eigenlijk![]()
Gisteren 4x Diame gekocht na zijn goal, nu alle vier plots verkocht voor 4k winstiemand wilt hem gaan pricefixen gok ik
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het al verwijderd van mijn computer.Wie was dat ookalweer?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 22:09 schreef DutchSL het volgende:
In elk geval hebben Valencia en Milan wel gewonnen.
IF Jonas coming, niet dat die bijzonder goed zal zijn.
ik denk dat ie best wel goed wordt![]()
IF Thiago SilvaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Muniain 1-0
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Forza Grande IbraAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
aha.quote:Op zondag 1 december 2013 23:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die komt tegenwoordig alleen nog als AZ wint geloof ik.ZAL NOG WEL EVEN WEGBLIJVEN DAN
![]()
![]()
....
Iemand op PS3 een potje silvers? Ik kan geen wedstrijd vinden.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: