Ik krijg zo vaak vreemde gezichten en heel veel vragen als ik zeg dat beide kindjes bij ons in bed slapen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:37 schreef bellelena het volgende:
L-E, ook al zo'n gekke bejaarde tegen gekomen dus... Die ouderen van tegenwoordig...
Wat een super mooie curve! Ik zou ook glimmen van trots!
Verder herken ik een beetje wat je schrijft over de nachten. Ik sluit me dus aan voor tips, want ik ben er ook nog niet over uit.
En wb een groter bed, wij willen een 3-persoons bouwen over een poosje, gewoon met 3 matrassenhttp://kiind.nl/articles/600/Luieoudersslapensamen.html
Tot je 14de met je zusje!quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:14 schreef Tally het volgende:
Ik heb zelf tot mijn 8ste in bed bij mijn ouders gelegen. En mijn zusje ging wel in haar eigen ledikantje.
En toen tot mijn 14de samen in één bed met mijn zusje. Maar dat was ik op een gegeven moment echt wel zatDus ik geloof ook wel dat de meisjes vanzelf aangeven wanneer zij er aan toe zijn om in een eigen bedje te slapen. En tot die tijd blijf ik ze lekker in slaap knuffelen.
ja. ik dacht gisterenmorgen naar een lange slaap ik geen 150/5 die dronk ze op dus ik was alquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Drinkt sac zo wisselend? S. Drinkt alle flessen leeg![]()
S. slaapt nog in haar wiegje bij ons in de kamer. Ik slaap er wel lichter door maar ik vind het nog fijn
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:45 schreef Olf het volgende:
Hier ligik 's nachts weleens wakker en dan hoor ik baby en vriend rustig slapen, dan denk ik echt wow, ik heb echt alles wat ik wil.![]()
dat is fijn aan in één kamer liggen.
is ook, boy werd heel ziek toen we hem net hadden en hij had hele hoge koorts. Hij kroop echt in mijn trainingsvest doen en is dat helaas ook 's nachts gaan doen. Ik heb heel vaak geprobeerd zijn luchtalarm te negeren en mijn deur dicht te houden maar na 2uur vonden mijn ouders het genoeg en deden toch mij deur open. waarop ik hem weer terug parkeerde bij hun maar dat wilde hij niet. zo is zorro die ik nu nog heb gewend dat er een deur open is. die heeft dan wel geen standje luchtalarm maar maakt mij wel wakker met zijn gekras en gemauw en ook ean dus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:02 schreef L-E het volgende:
Zo zie je maar. Ik wil dus echt geen katten in/op bed. Mijn kinderen verharen een stuk minder.
Ja voordat ze gaat brullen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef vencodark het volgende:
Btw, trilt jullie baby ook weleens met zijn lip?
heb je ook wel gelijk in, gelukkig zijn het ook niet onze naaste vrienden/kennissen die dit vragen/zeggen! mijn moeder was zelf 20 toen ze mijn zus kreeg.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:45 schreef Olf het volgende:
Hier nu 24 en 28. Aapie ik zou je niet onzeker laten maken puur om leeftijd, dat zou alleen maar een bevestiging zijn dat je jong bent, als je je daardoor van je stuk laat brengen.
Raar eigenlijk dat mensen dat vragen, of een baby al dan niet gepland is. Brutaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:27 schreef aapieannie het volgende:
[..]
heb je ook wel gelijk in, gelukkig zijn het ook niet onze naaste vrienden/kennissen die dit vragen/zeggen! mijn moeder was zelf 20 toen ze mijn zus kreeg.
Belle wij krijgen dus wel vaak de vraag of ze gepland was... en nee K was niet gepland, maar wel enorm welkom!
Tally wat gezellig beide kindjes bij julle in bed! Ik zou het zelf niet doen, word af en toe al gek van vriendlief die in het midden gaat liggen en ik op t randje balanseer hihi..
Venco. K trilt niet met haar lip maar kan wel heel goed pruilen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |